Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> instalacja gazowa a dwugardzielowe podówjene gaźniki? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
instalacja gazowa a dwugardzielowe podówjene gaźniki?
PostWysłany: 25 Października 2005, 14:32 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




Witam
wiem że temat był poruszany przy okazji różnych innych topiców zwiazanych z gazem ale żeby tak zebrać wszsytko w jedno miejsce:

Może znacie patenty podłączania gazu do gaźników takich jak dellorto drla czy weber idf bez wiercenia w nich dziór tak jak to się robiło w polonezach...
Wiem że 2x2 gaźniki + gaz wiele osób uważa za nonsens ale... zawsze to lepsze rozwiazania jak pojedynczy gaźnik i kilometr pozawijanych kolektorów dolotowych (oczywiście hiperbola...)
ja chę mieć zwykły 1600 na podwójnych gaźnikach z gazikiem tak na codzień (TAK jeżdżę garbem codziennie bez względu na to jaka pogoda czy dzień tygodnia i robie nim duuuużo kilomerów wiec stąd potzreba gazu... na którym jeżdże już jakieś 25 tys km może wiecej) Więc proszę nie piszcie jaki to bezsesowny pomysł tylko jak wiecie KTO przerobiłby instalacje na 2 gaźniki za ile itp... Smile jakie waszysm zdaniem można by zastosować rozwiazania (ogrzewania parownika mam przez sondę tak na amrginesie)
Pozro i dzięki za pomoc

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 25 Października 2005, 14:55 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4396
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Wiem że na grupie był też poruszany ten temat i chyba Tasman miał jakieś doświadczenia (nie wiem czy dobre)z tym związane.
Oczywiście ten pomysł usprawiedliwia fakt że jeździsz garbem codziennie...ale dla mnie i tak gaz powinien być używany do zapalniczek,kuchenek itp Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Października 2005, 14:57 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




To sa gazniki z Alf miedzy innymi. Wlosi sa maniakami gazu. Wiekszosc instalacji jest wloska. Z tego co slyszalem mieszalniki (czy jak to sie nazywa) do tych gaznikow mozna normalnie i bez zadnego problemu po prostu kupic, sa w katalogach.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Października 2005, 15:55 Odpowiedz z cytatem
Plewka
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 01 Lis 2003
Posty: 1925
Skąd: Słupca
1961 VW Typ 1 1200




a jak to się spisuje bo myślę o budowie typ4 na dwóch gaźnikach w gazie...

_________________
VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Października 2005, 16:55 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A co to sa te mieszalniki? Przy gaznikach podwojnych to jakies 4 wtryskiwacze by trzeba bylo miec czy cos nie?

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Października 2005, 22:28 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




dwa gaźniki to przecierz zaden problem-dwie nakładki(mixery) trójnik i juz, a jak sie ma dwie gardziele na gaźniku to trzeba specjalny mikser(miałem w audi 80 gaźnik webera na dwóch gardzielach) pod dwie gardziele i jeszcze jeden trójnik(tylko taki z rególacja na dwóch przewodach) i to jest fajne Very Happy (a do webera tego z audi mikser dostałem bez problemu)

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Października 2005, 23:51 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




społo łysy a nie wiesz gdzie można akie miksery kupić? ja bym potrzebował do weberków bo jednogardzielowe gaźniki są podobno mało ekonomiczne Smile

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Października 2005, 11:05 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




ja kupiłem w zakładzie zakładającym gaz w małym mieście powiatowym i był od ręki Very Happy

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Października 2005, 13:30 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A jaka jest cena takiej zabawy?
Gaz + ile za modyfikacje? Albo odrazu calosc?

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Października 2005, 14:02 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Barz, przede wszystkim najpierw trzeba doprowadzic caly silnik do porzadku.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Października 2005, 16:48 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




no to co Qbek mówi to prawda silnik najlepiej jak by był w dobrym stanie tak zamo układ wydechowy - to obowiązek!
ja płaciłem 1600zł na 1 gaźnik ale teraz podobne instalacje kosztują koło 1200-1400zł możesz od razu chciec z sonndą w tłumik - to chyba dobre rozwiazanie. nie wiem ile chca za poprowadzenie do 2 x 2 gaźników
ale myśle że to nie problem samemu kupić 2 takie miksery jak mówi łysy i próbować Smile

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 27 Października 2005, 08:38 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




dobrze gadasz! instalacja gazowa na gaźnik jest prosta jak drut w kieszeni. Ja do audi instalacje z kumplem założyłem(z poloneza przekładaliśmy), działała i nic sie nie pieprzyło(fakt kwitów na to nie było)

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Października 2005, 10:57 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




to tak kwitów nie było nie miby jak Smile całe szczęśćie na ten patent który chcę zastosować nie trzeba mieć niczyjej zgody... kto się ma o tym dowiedzieć... chociasz jakby się głębiej zastanowic... tomoże i ttrzeba papiery ale kto by sprawdzał... i tak jak przeglądy garbusów wyglądają każdy wie... więc chyba no problem.

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 29 Października 2005, 13:23 Odpowiedz z cytatem
servicar
Newbie

 
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 21
Skąd: lublin




Do takich gażników najlepiej zastosować miksery dedykowane do nich np. http://czakram.pl/katalog3.php?name=12mx0002____
model 12MX00020001
Są różne metody dostarczania gazu do gażników, a więc i różne miksery. Myślę że te są fajne ponieważ zbytnio nie zwężają wlotu powietrza, a gaz dostarczają na głębokość zwężki venturiego . Mam takie ale nie mogę nic powiedzieć na temat ich efektywności ponieważ jeszcze ich nie zamontowałem ( czekają na nowy silnik )
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Października 2005, 14:57 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




Dzięki wielkie ... i o to własnie mi chodziło Smile bo kiedyś widziałęm taki patent ale tylko raz natomiast częściej widziałem patenty z nawiercanymi otworami w jakiejść częśći gaźnika i się trochę przestraszyłem Smile... ciewkawe ile taka impreza kosztowała Smile

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

instalacja gazowa a dwugardzielowe podówjene gaźniki?
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group