Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> silnik typ 4 w garbie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
silnik typ 4 w garbie
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 12:01 Odpowiedz z cytatem
Gość
 




czy może się ktos poszczycic posiadaniem silnika typ 4 w garbusie . Jak sie sprawuje w garbie . Sam chce takiego wstawic .Prosze o opinie
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 12:19 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Sprawuje sie dobrze. Dosc klopotliwa (droga) jest konwersja ukladu chlodzenia, zeby pasowal do Garba. Seryjne 2.0 jest za slabe, ciezkie i bez sensu. Ale ten sam silnik z nieco innym walkiem rozrzadu (seryjny jest bardzo kiepski), stopniem sprezania (najlepiej inne tloki) i gaznikami bedzie mocny i bardzo trwaly. Moze nie tak "zywy" jak silnik Garbowy o podobnej pojemnosci, ale za to trwalszy i znacznie lepiej znoszacy np dlugotrwala jazde przy duzych predkosciach. No i tanszy (mowie tu o porownaniu 2.0 typ 4 i typ 1 o podobnej pojemnosci)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 14:07 Odpowiedz z cytatem
Gość
 




Myslalem o wstawieniu typ4 2l nie przerabianego mechanicznie ale przerobionego tak aby wygladal jak typ 1 ( nie chce oblachowania typu porche. a jak ty sobie z tym poradziłeś jaka masz moc ,chciałem zostawic te 70koni ale nie bac sie o trwałosc .
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 14:17 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ja jeszcze swojego nie zlozylem. Tez mysle o chlodzeniu typ 1. Porsche jest wydajniejsze, ale drozsze no i po prostu mi sie nie podoba. Zostawienie 70 koni jest bez sensu. To juz lepiej zrobic 1600 typ 1 w najbardziej podstawowy sposob (gazniki, wydech, zaplon) u bedziesz mial co najmniej taka sama moc, lepsze wrazenia z jazdy, mniejsze spalanie, mniej klopotu z regulacja i ogolnie lepszy silnik. O trwalosc nie masz sie wogole co obawiac w typ 4. A juz na pewno nie w silniku, o jakim mowimy, czyli takim do ok. 130 koni. Bedzie duzo wieksza niz seryjnego typ 1 i z pewnoscia nie mniejsza niz typ 4 Niestety, seryjnego walka zostawiac nie ma sensu, bo jest naprawde bardzo kiepski. Gazniki tez (duze spalania, klopoty z regulacja, mala moc). Ostarecznie mozna by zostawic seryjne tloki. Ale tez lepiej nie, tylko wtedy gdy bardzo liczysz sie z kosztami.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 14:45 Odpowiedz z cytatem
Gość
 




fajne rozwiązanie mozna zobaczy na stronie www.masivetyp4.com .
A co bys chciał wymienic w 1600 zeby mial 70PS .silnik t4 moge kupic za 800zl .A za same weberki trzeba zaplacic 1500zl do tego kadron .aparat zaplonowy . a typ 4 tylko przystosuje do do garbusa
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 15:16 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jak chcesz. Jezdzic bedzie. Bedzie szybszy od seryjnego 1600. Palic bedzie duzo.
Co do kosztow to silnik 800zl (zakladam ze w pelni sprawny i z osprzetem), konwersja csp na chlodzenie typ 1 ok 1200zl (chyba ze sam rzezbisz, wtedy trudno koszty wyliczyc), sprzeglo (nie wiem ile), wydech (drogi i nielatwo dostac) i jeszcze inne duperele (w zestawie nie ma wszystkich blach na przyklad). Zakladam, ze wiatrak typ 1 juz masz.
A koszty typ 1: Gazniki (komplet z calym osprzetem, fitrami, dostosowane itd) ok 1800zl (webery IDF taniej) do tego aparat zaplonowy ok 300zl i wydech ok 600. Przy czym te dwie ostanie rzeczy mozesz dokupic pozniej i nie sa one obowiazkowe. A efekty lepsze.
Dlatego ja uwzam, ze 1600 sie bardziej oplaca, a z wsadzania seryjnego typ4 zrezygnowalem. Wole troche poczekac i zrobic to porzadnie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 15:18 Odpowiedz z cytatem
Gość
 




no i musialbym kupic silnik 1600 bo mam 1200 i nic znim nie zrobie
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 15:37 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




I to jest dobry argument. Witaj w klubie Smile
Mimo to radzilbym Ci przynajmniej walek wymienic (coby pozniej nie musiec rozpolawiac), reszte najwyzej zrobic z czasem.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 18:22 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Kuba ja mam takie pytanie co do tych gaznikow. Napisales ze 1800 a Webery IDF taniej. To jakie to sa te za 1800? Aha i jeszcze jakie sa dellorto? Chodzi mi dokladnie o te znaczki i cyferki(ktore najlepsze itp) bo mam znajomego w stancha i moze on by mi cos zalatwil. Dzieki pozdrawiam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Lutego 2004, 23:30 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Dellorto DRLA. To owlasnie one sa drozsze od weberow, bo troche lepsze. Znajomy w Stanach moze sie bardzo przydac, ale akurat do tych gaznikow to by sie przydal we Wloszech. Chyba ze chcesz kupic webery IDA, takie jak pokazywal Marcy$ Smile One sa w Stanach tanie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Lutego 2004, 15:09 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A czym sie roznia IDF od IDA?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Lutego 2004, 23:56 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




IDA widziales ostatnio na spotkaniu. Sa duuzo wieksze. Co prawda sa tez 48 IDF ale one tez sa mniejsze niz 48 IDA. IDA Cie nie interesuja, uwierz mi Smile No chyba ze tak jak mnie, tzn jako mazenie. Raczej nie zbudujesz na razie silnika, ktory by potrzebowal takich gargulcow.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Lutego 2004, 15:37 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




A ja mam pytanie jakie Webery lub Dellorto najlepiej pasują do 1600 i o ile powiększają spalanie ? Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Lutego 2004, 15:39 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




36. Ale moga byc tez 40tki, bo gardziele sa wymienne, po prostu do 36tek nie da sie wsadzic wiekszych, co w tym wypadku nie ma znaczenia. Spalanie wyraznie SPADNIE.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Marca 2004, 08:32 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Pytasz sie czy twoj 1600 ma 50 koni tak jak w ksiazce? A ktoz to moze wiedziec? Jak byl nowy, to tyle mu fabryka dawala. A teraz? To zalezy od jego stanu, regulacji, pogody itd itp.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

silnik typ 4 w garbie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group