Wysłany: 25 Lutego 2004, 12:01 |
|
|
|
czy może się ktos poszczycic posiadaniem silnika typ 4 w garbusie . Jak sie sprawuje w garbie . Sam chce takiego wstawic .Prosze o opinie |
|
|
|
|
Wysłany: 25 Lutego 2004, 12:19 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawuje sie dobrze. Dosc klopotliwa (droga) jest konwersja ukladu chlodzenia, zeby pasowal do Garba. Seryjne 2.0 jest za slabe, ciezkie i bez sensu. Ale ten sam silnik z nieco innym walkiem rozrzadu (seryjny jest bardzo kiepski), stopniem sprezania (najlepiej inne tloki) i gaznikami bedzie mocny i bardzo trwaly. Moze nie tak "zywy" jak silnik Garbowy o podobnej pojemnosci, ale za to trwalszy i znacznie lepiej znoszacy np dlugotrwala jazde przy duzych predkosciach. No i tanszy (mowie tu o porownaniu 2.0 typ 4 i typ 1 o podobnej pojemnosci) |
|
|
|
|
Wysłany: 25 Lutego 2004, 14:07 |
|
|
|
Myslalem o wstawieniu typ4 2l nie przerabianego mechanicznie ale przerobionego tak aby wygladal jak typ 1 ( nie chce oblachowania typu porche. a jak ty sobie z tym poradziłeś jaka masz moc ,chciałem zostawic te 70koni ale nie bac sie o trwałosc . |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 25 Lutego 2004, 14:17 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Ja jeszcze swojego nie zlozylem. Tez mysle o chlodzeniu typ 1. Porsche jest wydajniejsze, ale drozsze no i po prostu mi sie nie podoba. Zostawienie 70 koni jest bez sensu. To juz lepiej zrobic 1600 typ 1 w najbardziej podstawowy sposob (gazniki, wydech, zaplon) u bedziesz mial co najmniej taka sama moc, lepsze wrazenia z jazdy, mniejsze spalanie, mniej klopotu z regulacja i ogolnie lepszy silnik. O trwalosc nie masz sie wogole co obawiac w typ 4. A juz na pewno nie w silniku, o jakim mowimy, czyli takim do ok. 130 koni. Bedzie duzo wieksza niz seryjnego typ 1 i z pewnoscia nie mniejsza niz typ 4 Niestety, seryjnego walka zostawiac nie ma sensu, bo jest naprawde bardzo kiepski. Gazniki tez (duze spalania, klopoty z regulacja, mala moc). Ostarecznie mozna by zostawic seryjne tloki. Ale tez lepiej nie, tylko wtedy gdy bardzo liczysz sie z kosztami. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 25 Lutego 2004, 14:45 |
|
|
|
fajne rozwiązanie mozna zobaczy na stronie www.masivetyp4.com .
A co bys chciał wymienic w 1600 zeby mial 70PS .silnik t4 moge kupic za 800zl .A za same weberki trzeba zaplacic 1500zl do tego kadron .aparat zaplonowy . a typ 4 tylko przystosuje do do garbusa |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 25 Lutego 2004, 15:16 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Jak chcesz. Jezdzic bedzie. Bedzie szybszy od seryjnego 1600. Palic bedzie duzo.
Co do kosztow to silnik 800zl (zakladam ze w pelni sprawny i z osprzetem), konwersja csp na chlodzenie typ 1 ok 1200zl (chyba ze sam rzezbisz, wtedy trudno koszty wyliczyc), sprzeglo (nie wiem ile), wydech (drogi i nielatwo dostac) i jeszcze inne duperele (w zestawie nie ma wszystkich blach na przyklad). Zakladam, ze wiatrak typ 1 juz masz.
A koszty typ 1: Gazniki (komplet z calym osprzetem, fitrami, dostosowane itd) ok 1800zl (webery IDF taniej) do tego aparat zaplonowy ok 300zl i wydech ok 600. Przy czym te dwie ostanie rzeczy mozesz dokupic pozniej i nie sa one obowiazkowe. A efekty lepsze.
Dlatego ja uwzam, ze 1600 sie bardziej oplaca, a z wsadzania seryjnego typ4 zrezygnowalem. Wole troche poczekac i zrobic to porzadnie |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 25 Lutego 2004, 15:18 |
|
|
|
no i musialbym kupic silnik 1600 bo mam 1200 i nic znim nie zrobie |
|
|
|
|
Wysłany: 25 Lutego 2004, 15:37 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
I to jest dobry argument. Witaj w klubie
Mimo to radzilbym Ci przynajmniej walek wymienic (coby pozniej nie musiec rozpolawiac), reszte najwyzej zrobic z czasem. |
|
|
|
|
Wysłany: 25 Lutego 2004, 18:22 |
|
|
Barzant |
Marszałek Polny |
              
|
 |
|
Dołączył: 14 Sty 2004 |
Posty: 5600 |
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne |
1963 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
Kuba ja mam takie pytanie co do tych gaznikow. Napisales ze 1800 a Webery IDF taniej. To jakie to sa te za 1800? Aha i jeszcze jakie sa dellorto? Chodzi mi dokladnie o te znaczki i cyferki(ktore najlepsze itp) bo mam znajomego w stancha i moze on by mi cos zalatwil. Dzieki pozdrawiam. |
|
|
|
|
Wysłany: 25 Lutego 2004, 23:30 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Dellorto DRLA. To owlasnie one sa drozsze od weberow, bo troche lepsze. Znajomy w Stanach moze sie bardzo przydac, ale akurat do tych gaznikow to by sie przydal we Wloszech. Chyba ze chcesz kupic webery IDA, takie jak pokazywal Marcy$ One sa w Stanach tanie |
|
|
|
|
Wysłany: 26 Lutego 2004, 15:09 |
|
|
Barzant |
Marszałek Polny |
              
|
 |
|
Dołączył: 14 Sty 2004 |
Posty: 5600 |
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne |
1963 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
A czym sie roznia IDF od IDA? |
|
|
|
|
Wysłany: 26 Lutego 2004, 23:56 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
IDA widziales ostatnio na spotkaniu. Sa duuzo wieksze. Co prawda sa tez 48 IDF ale one tez sa mniejsze niz 48 IDA. IDA Cie nie interesuja, uwierz mi No chyba ze tak jak mnie, tzn jako mazenie. Raczej nie zbudujesz na razie silnika, ktory by potrzebowal takich gargulcow. |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Lutego 2004, 15:37 |
|
|
|
A ja mam pytanie jakie Webery lub Dellorto najlepiej pasują do 1600 i o ile powiększają spalanie ?  |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Lutego 2004, 15:39 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
36. Ale moga byc tez 40tki, bo gardziele sa wymienne, po prostu do 36tek nie da sie wsadzic wiekszych, co w tym wypadku nie ma znaczenia. Spalanie wyraznie SPADNIE. |
|
|
|
|
Wysłany: 10 Marca 2004, 08:32 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Pytasz sie czy twoj 1600 ma 50 koni tak jak w ksiazce? A ktoz to moze wiedziec? Jak byl nowy, to tyle mu fabryka dawala. A teraz? To zalezy od jego stanu, regulacji, pogody itd itp. |
|
|
|
|
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|