Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> FILMIKI Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
FILMIKI
PostWysłany: 17 Stycznia 2006, 18:15 Odpowiedz z cytatem
Marcy$
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 297
Skąd: Tomaszow Maz/ Warszawa
1973 VW Typ 2 Westalia Camper (T2)




http://193.17.14.242/

krotkie filmiki o milosci.

c.d.n.

_________________
Pozdrawiam
Marcy$
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 17 Stycznia 2006, 18:56 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Łobuzy!
Trza by sie umowic tak... tylko ze teraz zimno, nieprzyjemnie. Moze jak sie zrobi przystepniej to wypad na lotnisko w kilka samochodow zrobic i sie pobawic?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Stycznia 2006, 19:34 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4397
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Dobry pomysl.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 17 Stycznia 2006, 20:08 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




Popieram - małe Garbate ściganko

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 17 Stycznia 2006, 22:27 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Swoja droga Lukasz, czasem mam wrazenie ze jak Ci wtedy schrzanili te glowice i ratowales sie przez za duzym stopniem sprezania podkladkami, to nie wrociles calkiem do seryjnej wartosci? Wink Cos dobrze ciagnie jak na 1600. Choc w sumie... Ty sie z nimi wczesniej bawiles, cos kanalami, prawda?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Stycznia 2006, 00:31 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Woooow dopiero teraz zciagnalem i zobaczylem ze to moja rossi padaka Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Rossi padaka zawsze wygrywa Twisted Evil

Quba to nie bylo do konca tak. Mial mi facet zjechac glowice 1,5 mm ale jak to w polsce zawsze bywa zjechal mi 3 mm Confused
Stopien sprezania wychodzi gdzies kolo 9,7:1 wiedz nie do przyjecia jak na ten walek itd.
Malem noz na gardle Chris mogl mi zalatwic podkladki dopiero za miesiac wiedz poszedlem do goscia i kazalem mu dorobic podkladki. Koles to stara szkola rzemiesnicza i uczciwy (wtedy sie poprostu pomylil) wiedz dorobil naprawde solidnie z odpowiedniego materialu 1,5 mm podkladki i pasowaly jak fabryczne. Czyli wyszlo jakby glowica poszla 1,5 mm w dol.

A glowice to efekt mojej chyba 4 miesecznej powolnej pracy.
Dremel w dlon porting, spasowanie z kolektorami dolotowymi i wydechowymi, wydechy na lustro (kurde papierem wodnym 2000 i pluszkiem Wink niesamowicie upierdliwa praca)
Dolot tez polerka tam gdzie trzeba no i leciutkie odchudzenie zaworow i polerka na lustro powierdzchni plus docieranie.

Roboty od cholery nie ciezkiej ale upierdliwej i nuzacej ale efekt jest napewno co widac po filmikach bo Bazant ma ten sam zestaw co ja plus u mnie tylko robione glowice.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Stycznia 2006, 01:10 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




LUQU napisał:
glowica poszla 1,5 mm w dol.
A glowice to efekt mojej chyba 4 miesecznej powolnej pracy.
Dremel w dlon porting, spasowanie z kolektorami dolotowymi i wydechowymi, wydechy na lustro (kurde papierem wodnym 2000 i pluszkiem Wink niesamowicie upierdliwa praca)


Aha, to juz wszystko jasne Wink

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Stycznia 2006, 14:45 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Jescze nie widzialem fimikow ale odrazu na usrawiedliwenie bo wiem o co cho mi przy ok 3500 obr silnich zdychal tak jakby sie przekreclo kluczyk i musialem zmienaic na wyzszy bieg. (Chodza slychy ze sprezynki nie domykaa i zalewa swiece olejem czy czyms tam i zaczyna chodzic na 2 czy 3 garach) - podejrzenia Marcysia i Chrisa po tym jak z jednej strony kanaly dolotowe byly cale w oleju???

Lukasza bardzo dobrze jezdzi ale nie mozna porownywac go do mojego jakos zwykego 1600 + gazniki tylko spieprzonego 1600+ gazniki (aktualnie garb mi sie dlawi na wolnych a wysokich zabardzo niema czasme go wkrece do 4000 ale to jak powoli dodaje gazu czy wolno przyspieszam)

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Stycznia 2006, 18:32 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




a ja nie mogę wejść...... buuu

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Stycznia 2006, 20:35 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Hej. Sorry, Marcy$, że tak na forum publicznym, ale jakoś nie moge sie skotkatować z wami. Co jest grane? nie obieracie telefonów, a jednoczesnie pojawiają sie twoje posty na tym forum jednen po drugim?
kiedy możemy sie umówić, zebym mógł podjechac i zostawić samochód do zrobienia tego o czy rozmawialiśmy?

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Stycznia 2006, 00:00 Odpowiedz z cytatem
Marcy$
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 297
Skąd: Tomaszow Maz/ Warszawa
1973 VW Typ 2 Westalia Camper (T2)




Podjechac i tu jest problem. Najpierw trzeba dostac sie do garage. A na dodatek temp nie pozwala na trzymanie klucza w rece. Czekamy na cieplo.

_________________
Pozdrawiam
Marcy$
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2006, 00:07 Odpowiedz z cytatem
Marcy$
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 297
Skąd: Tomaszow Maz/ Warszawa
1973 VW Typ 2 Westalia Camper (T2)




Stronka juz dziala i beda sie tam ukazywaly kolejne filmiki Smile

_________________
Pozdrawiam
Marcy$
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2006, 16:27 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




LUQU napisał:

A glowice to efekt mojej chyba 4 miesecznej powolnej pracy.
Dremel w dlon porting, spasowanie z kolektorami dolotowymi i


Tiaaaa... W sumie to moje glowice juz prawie rok leza i pewnie jeszcze kilka miechow to potrwa. Dobra, wyciagam je z szafy. Teraz tylko trza przekonac ojca ze dremel w domu jest niezbedny

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2006, 20:52 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




No to dawaj ... nie jest to wcale takie trudne a nawet daje spora satysfakcje. Pamietaj tylko zeby najpier dobrze umyc glowice: najpierw ogolnie woda pod cisnieniem potem ropa bo duzo lepiej sie na takich pracuje.
Pamietasz ze te moje glowice byly z spalonego silnika Shocked wiedz najpierw pare dni zajelo mi usuniecie szlamu, popiolu, stopionych elementow silnika ktore splynely do glowic.

Dobrze miec kolektory zeby je spasowac.
I dobrze wymienic sobie wiekszosc szpilek. Docenisz to jak bedziesz dokrecal kolektor dolotowy na wsadzonym silniku.

A "dremel" czytaj Kinzo mozna dostac juz za grosze. Wazne zeby mial ta gietka koncowke.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2006, 21:03 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Moje sa czyste i szpilek tez nie ma co wymienac. Wlasnie dlatego na poczatku myslalem co by je zostawic jak sa, bo troche strach ryc takie ladniusie.
Z kolektorami masz racje, tez mysle zeby je sprawic przed reszta, tylko ze jeszcze zostaje ta kwestia ze jak juz sie bawic kanalami to chyba i zawory wieksze zamowie.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

FILMIKI
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group