Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Wasserboxer Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 01:16 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Nie wiem czemu nie mialbys pozytku z wtrysku, przeciez nie jezdzi sie tyko na gazie.
A co do Vegetowozu, to plontanina plontanina, ale ciagnie dobrze, z tego co slyszalem, wiec moze warto te kabelki jednak przebolec? Wink

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 08:25 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Może i warto Ale moze i nie jezdzi sie tylko na gazie ale głównie. Mysle że w przypadku dwóch podwójnych gaźników na gazie smigał by najlepiej. Bo na orginalnym kolektorze i org. wtrysku w przypadku gazu, chodziło by tak sobie, bo mixer trzeba by było załozyć na wlocie kolektora, czyli takie rozwiązanie posiada te wady co centralny gaźnik. A skoro zasilanie centralnie to do odpalania i jazdy od czasu do czasu moze być gaźnik jeden centralny. A jak jeden centralny gaźnik a nie wtrysk, to wg mnie najlepiej dwa gaźniki . Niewiem czy napisałem zrozumiale ale niewyspany jestem

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 09:19 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Nie ma znaczenia, zmienmy watek, bo rozmawialismu o tuningu a zeszlo znowu na gaz

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 09:24 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Masz racje nie ma sensu na forum ogólnym omawiać jednostkowego problemu gazu, a do jazdy na benzynie żeczywiście zakładał bym wtrysk.

A jeszcze jedna sprawa. Jeśli orginalny wtrysk, to orginalny sterownik, org sonda, org. katalizator. Z tym sie wiaze ze trzeba wsadzić orginalny tłumik, a org. tłumik sie niezmieści. Myslisz że można przestroić sterownik pod inny tłumik, i brak katalizatora?? A w sumie to i tak mysle ze najlepiej wsadzić jakiś zawiniety sportowy wydech, i gdzie wtedy wepchnąć sąde??

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 16:49 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




W nowy tlumik?
DJ nie ma katalizatora Very Happy

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 17:45 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Ano żeczywiście DJ jako jedyny z WBX 2.1 nie ma katalizatora MV, SS i SR mają, to może z braku katalizatora wynika wieksza moc w stosunku do pozostałych, bo róznica wynosi około 20km, do tego inne nastawy wtrysku i spadek mocy gotowy??

No dobra katalizatora nie ma, ale sonde lamda chyba ma?? Wobec tego czy lambda bedzie dobrze współpracować z innym niż orginalny wydechem??


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia 5 Kwietnia 2006, 17:48, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Kwietnia 2006, 17:48 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Nie znam sie na tym dobrze, ale nie widzie powodow zeby nie.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 12:17 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




Barzant:

A duzo ciezszy jest taki WBX 2.1 ??
W opisie jest ze pali 8,8 13 12,1 w garbie by palil o ile mniej??

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 13:05 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Myśle że sam silnik nie jest dużo cięższy, odchodzi przecież dmuchawa itp. ale dochodzi inny osprzęt: pompa wody, chłodnica, nagrzewnica, no i sam płyn chłodzący, ale inna sprawa że masa rozkłada sie też na przód samochodu.
Co do spalania WBX w garbia to czytałem gdzieś że na trasie koło 9. Generalnie garb jest przecież duzo lzejszy od busa i nie stawia oporów powietrza niczym kiosk ruchu wiec bedzie palił zdecydowanie mniej

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 14:15 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jak ze spalaniem - nie wiem, a ciezszy jest. Jest aluminiowy, masywniejszy, wiecej w nim oleju, no i cala woda wazy. To sie sumuje.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 15:22 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




A może wiesz jeszcze taką rzecz
Czy WBX ma takie same wymiary wewnetrzne jak typ1?? Wiem że 1,9 ma taki sam skok wału jak typ.1 natomiast 2,1 ma większy. ale czy np. wałek rozrządu pasi od typ.1 do WBX?? Czy WBX ma taki sam rozstaw wylotów wydechu jak typ.1?? A co z klawiaturami?? WBX nie ma chydraulicznych popychaczy przypadkiem??

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 15:31 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ma chydrauliczne, walek pasuje, wydech pasuje, klawiatury pasuja od typ 1
Mozna przerobic na zwykle szklanki, trzeba sie pobawic z gnizadami na nie.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 15:39 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




czyli (stosunkowo ) niedużym kosztem zakładając wydech "spagetti", klawiatury 1: ?,wałek np. c35, można wyciągnąć sporo ponad te fabryczne DJ'owe 110km Już teraz to sie chyba napaliłem

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 16:13 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




2.1 has a 76mm stroke and lots more compression than 1.9
150 HP is easy to achieve with a pair of 40mm DRLA Dellortos. I would recommend a C45 for this engine in a Beetle
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Kwietnia 2006, 16:47 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Mozna. Z tym ze pamietaj ze czesci do tego drogie i nie tak latwo dostepne (np panewki) i jezeli nie ma potrzeby, to bym go nie rozbieral tak na poczatek. Tzn oczywiscie ze tak, gdybym mial pieniadze, ale mysle ze dosc ciekawa z punktu widzenia stosunku kosztow do efektow jest opcja solidny DJ + porzadny kolektor merged + klawiatury 1,4:! + zmiany w zaplonie. Tak sobie wykalkulowalem przegladajac netowe dyskusje na ten temat, niezbyt zreszta liczne.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Wasserboxer
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 20  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group