Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Wasserboxer Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 11:52 Odpowiedz z cytatem
baca69
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 254
Skąd: inąd




Łysy napisał:
lookasz napisał:
przewody najlepiej puścić wewnątrz kanałów grzewczych


moim zdaniem, to nie jestszczesliwe miejsce. Pozbywamy sie w ten sposób mozliwosci kozystania z fabrycznego układu grzewczego (tzn rozprowadzenia ciepłego powietrza) i kaze ciagnac rurki przez cały samochód, umieszczac nagrzewnice, kombinować cały układ ogrzewania od nowa


lookasz napisał:

nie ma idealnego rozwiązania - jest to przeróbka i spora ingerencja w oryginalny układ - czy to ogrzewania, czy blacharkę - coś za coś...


Łysy napisał:
Trzeba by go rozpruć, przewody wprowadził bym pod kanapą a wyprowadził za przednim napoleonem. Przy czym robił bym to na rurach miedzianych zeby nie mieć jakiś problemów ze sparciałą guma.


vwandal napisał:
tunelem da się ale nie jest to łatwe


majki napisał:
w moim przypadku tunel odpada, albo poszłoby na zewnątrz przy progach/stopniach, albo w środku obok tunelu. jeśli poszłoby w środku, musiałoby być odizolowane, żeby mi garba nie grzało...



a ja sie powtorze..... czy oby na pewno warto Majkelu ?

_________________
www.cal-look.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 11:58 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




nie wiem czy warto, na razie zbieram informacje.

+ jest to najtańsza możliwość (i tak nie tania)
+ 2x mocniejszy silnik niż mam teraz, natomiast dużo bardziej elastyczny i przyjemny w prowadzeniu
+ duzo łatwiejszy w montażu niż subaru

- trzeba ciąć trochę garba
- subaru nie właduję ponieważ to za droga impreza
- typa1 mocnego nie zbuduję, ponieważ miałem jednego i drugiego nie chcę (z różnych względów)



jaka średnica wydechu podchodziłaby pod taki silnik? 1 5/8 ?

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 15:06 Odpowiedz z cytatem
sokol
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1761
Skąd: Jasło / Rzeszów




1 5/8 mam tak

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 15:51 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




baca69 napisał:
Łysy napisał:
lookasz napisał:
przewody najlepiej puścić wewnątrz kanałów grzewczych


moim zdaniem, to nie jestszczesliwe miejsce. Pozbywamy sie w ten sposób mozliwosci kozystania z fabrycznego układu grzewczego (tzn rozprowadzenia ciepłego powietrza) i kaze ciagnac rurki przez cały samochód, umieszczac nagrzewnice, kombinować cały układ ogrzewania od nowa


lookasz napisał:

nie ma idealnego rozwiązania - jest to przeróbka i spora ingerencja w oryginalny układ - czy to ogrzewania, czy blacharkę - coś za coś...


Łysy napisał:
Trzeba by go rozpruć, przewody wprowadził bym pod kanapą a wyprowadził za przednim napoleonem. Przy czym robił bym to na rurach miedzianych zeby nie mieć jakiś problemów ze sparciałą guma.


vwandal napisał:
tunelem da się ale nie jest to łatwe


majki napisał:
w moim przypadku tunel odpada, albo poszłoby na zewnątrz przy progach/stopniach, albo w środku obok tunelu. jeśli poszłoby w środku, musiałoby być odizolowane, żeby mi garba nie grzało...



a ja sie powtorze..... czy oby na pewno warto Majkelu ?


Dżizas! Co ten post mial wniesc? Kupa calkowicie powyrywanych z kontekstu wypowiedzi. Czysty populizm. Dziwisz sie Lysy ze sie smialem z tą niecallukowoscia i presja? Wink

Gdybym mial wybierac miedzy poprowadzeniem przwodow w stopniach/przy progach i w srodku to zdecydowanie wybralbym to pierwsze. Pewnie mozna porzadnie poprowadzic przewody w srodku, ale wszystkie podobne rozwiazania ktore widzialem byly kijowe.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 19:51 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




i jeśli założę tren silnik pewnie tak zrobię - przy progach.


czy ktoś ma linki do forów gdzie opisuje się takie modyfikacje? szukałem po różnych, ale znalazłem tylko dwa. dużo jest o subaru, natomiast o wasserach nie bardzo.

i poprosiłbym też o zamieszczenie zdjęć możliwości umieszczenia chłodnicy, jeśli ktoś takowe ma.

wstępnie znalazłem chłodnicę z glofa III o parametrach:430x322x20 + do tego bardzo wydajny wiatrak:

Maximum Fan CFM 2,100 cfm
Fan Quantity Single
Fan Diameter (in) 8.000 in.
Height (in) 8.000 in.
Width (in) 10.000 in.
Thickness (in) 2.250 in.



Ostatnio zmieniony przez majki dnia 29 Sierpnia 2009, 20:06, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 19:55 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=37&sid=8c6302a86e056fd4ddf065652b33ce8e

To juz pewnie znalazles?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 21:57 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




nie wiem czy ja nie potrafię znaleźć czy jak, ale zamieszczają mało zdjęć jak umiejscowili chłodnice...

forum fajne, chociaż więcej tam o oxyboxerach i subaru.

ten to ma łatwo Wink



Ostatnio zmieniony przez majki dnia 29 Sierpnia 2009, 22:03, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 22:01 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




tu masz fajna stronke, co prawda o swapie na silnik alfy, ale duzo zdiec układu chłodzenia, co ciekawe chłodnice gość zrobił z tyłu i dziwnym trafem przeniósł na przód Razz

http://www.gerrelt.nl/

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 22:09 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




Łysy napisał:
tu masz fajna stronke, co prawda o swapie na silnik alfy, ale duzo zdiec układu chłodzenia, co ciekawe chłodnice gość zrobił z tyłu i dziwnym trafem przeniósł na przód Razz

http://www.gerrelt.nl/


piękne zdjęcia jak umiejscowić chłodnicę w 1303 dzięki Smile


_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 29 Sierpnia 2009, 22:59 Odpowiedz z cytatem
vwandal
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 2258
Skąd: Europa




pobuszuj
http://www.pimpmybug.de/uebersicht/umbauten/umbauten.htm
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Sierpnia 2009, 01:02 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




vwandal napisał:
pobuszuj
http://www.pimpmybug.de/uebersicht/umbauten/umbauten.htm


dzięki Smile nic nie rozumiem, ale fotografii dużo Smile

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 30 Sierpnia 2009, 22:23 Odpowiedz z cytatem
Michał2
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 2427
Skąd: Dąbrowa Górnicza




majki napisał:

- typa1 mocnego nie zbuduję, ponieważ miałem jednego i drugiego nie chcę (z różnych względów


A z jakich ? -że pociągnę za język Wink - to ciekawe..
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Stycznia 2012, 15:15 Odpowiedz z cytatem
sokol
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1761
Skąd: Jasło / Rzeszów




jakie gazniki pasowalby to 1,9 wbx-a ? 36? 40? czy lepiej zalozyc wtrysk ?

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Stycznia 2012, 15:22 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




allleee stary wątek, nawet nie wiedziałem, że tyle wiedzy zgromadziłem na ten temat

projekt w końcu nie ujrzał światła dziennego, ale za to zbieram graty na 1914 w typ1

a co do pytania Sokoła, to myślę ze i 36 by starczyły.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 29 Stycznia 2012, 15:31 Odpowiedz z cytatem
sokol
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1761
Skąd: Jasło / Rzeszów




majki napisał:
allleee stary wątek, nawet nie wiedziałem, że tyle wiedzy zgromadziłem na ten temat

projekt w końcu nie ujrzał światła dziennego, ale za to zbieram graty na 1914 w typ1

a co do pytania Sokoła, to myślę ze i 36 by starczyły.


ja wlasnie sobie dzis przypomnialem ze w garazu lezy mi 1,9 wbx Very Happy moze cos sie uda sklecic Razz waleki tam sa takie same jak w typ 1? Smile

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Wasserboxer
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 18 z 20  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group