Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> W jaki sposób mozna obniżyc zawieszenie z przodu (rurowiec)? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17 Września 2007, 18:12 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




dwie sprawy...

jakie maslo... ktos ci czegos naopowiadal...

farba... wszystkie firmy maluja elementy farba ochronna czy to wydechy czy rurowiska itp itd ze wzgledow ekologicznych nie moga malowac niczym innym (placili by masakryczne dodatkowe pieniadze na eko...)
kazda inteligentna istota kupujac cos takiego sama zdziea farbe i przygotowuje do zamontowania...

ja jezdze na belce sprzedawanej przez CB Performance regulowana i zwezana o 2" i jedyna opcja na ktora moge narzekac to to ze te "cycki" ktore usytulowuja przekladnie kierownicza bywaja jednak pod zlym katem fakt nie we wszystkich... ale jest na to sposob...

kewstia spawow i ewentualnego byca maslem: szef uzywa takiej samej belki w Digerze (9.95s - 1/4mili) ktory robil konkretne wheelie i nic sie nie dzialo... (polecam filmik)

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Września 2007, 00:30 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




wielkie dzięki
dobra proszę mi powiedzieć co jeszcze będzie mi potrzebne i ile to mniej więcej kosztuje?

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 00:37 Odpowiedz z cytatem
PaveŁ
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 442
Skąd: Bielsko
1968 VW Typ 1 1300




dabtuner napisał:
wielkie dzięki
dobra proszę mi powiedzieć co jeszcze będzie mi potrzebne i ile to mniej więcej kosztuje?


Jak masz stare rurowisko z którego możesz wziąć wahacze i listwy to potrzebujesz smaru i najlepiej nowych gumek na wahacze.
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPath=72_104_105&products_id=1311
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Września 2007, 00:43 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




jeszcze kwestia tego czy chcesz tylko regulowane czy tez i zwezane...
u nas caly kit : belka 3"obnizajaca x2" zwezana + listwy skretne juz zwezane + drazki z koncowkami zwezane NAKATA koszt 330 funciakow... u Kuby na garbusy.pl byly chyba po w granicach 700-800zl sama belka
nie wiem jak jest z belkami teraz bo byl chwilowy przestoj z belkami obnizanymi tylko...
ja an twoim miejscu jesli nei chodzi ci o look i uzywanie dropped spindels to kupil bym tylko obnizana i noe listwy sketne (no i gumki) jak masz drazki i koncowki oraz sworzni i wachacze w dobrym stanie to git...
ale jak juz robisz to kup nowe:
- belke
- listwy skretne
- koncowki drazkow
- sworznie
- gumki
- para dlugich srob rurowiska
- caster shims para pod gorna rure belki
powinno wystarczyc zeby bylo gitez Very Happy

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Września 2007, 02:04 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




ok chlopaki chyba nie kupowaliscie nowych czesci i reperaturek. Ta farba co jest to tylko zabezpieczenie na czas przechowywania i transportu. Kupujesz rury zrywasz farbe i malujesz farba antykorozyjna... to normalana procedura

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 02:18 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




to samo napisalem wczesniej... wreszcie ktos to powtorzyl Very Happy dzieki Lukasz Very Happy

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Września 2007, 07:55 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Zielony TYKA napisał:
dwie sprawy...

jakie maslo... ktos ci czegos naopowiadal...



Tak, ja. Sprobuj podejsc do tego spawarka to sie przekonasz. Ogladajac rurowisko, spawacz powiedzial ze mozliwe ze nie uda mu sie pospawac tak grubej blachy sprzetem ktory mial. Przy pierwszej probie przetopil sie na durch od dotkniecia. Musial bardzo skrecic parametry, co przy tej grubosci nie jest normalne. Stop z ktorego jest zrobiona puma nie ma sie nijak do seryjnego rurowiska ani do tego co powinno byc. Sprawdz sam.

Zielony TYKA napisał:
ale jak juz robisz to kup nowe:
- belke
- listwy skretne
- koncowki drazkow
- sworznie

Tez kiedys bylem zwolennikami wymiany wszystkiego na nowe - ale to sie w praktyce nie sprawdza.
Koncowki i sworznie wymien, jesli wykazuja zuzycie. Jesli nie - zostaw. Naprawianie czegos co jest sprawne potrafi sie bolesnie zemscic.
Nie ma potrzeby zmiany listw jesli nie sa popekane. Pomijam fakt ze cholera wie jaka jest jakosc nowych.
Jesli myslisz o zakladaniu nieseryjnych felg, jakis alufelg itd - kup zwezane rurowisko. Mozesz miec powazne problemy z tarciem o blotniki i wystawaniem kol na zewnatrz jesli tego nie zrobisz. To zalezy od kombinacji wysokosci, felgi i opony, ale na zwezanym masz duzo wiecej swobody

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 10:18 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 803




Zielony TYKA napisał:
- caster shims para pod gorna rure belki


dolną Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Września 2007, 12:14 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




moje rurowisko chyba jest sprawne nie ma luzów i nic nie stuka
wiec mogę z niego wykorzystać niektóre elementy
chciałbym :
obnizyc
zastosować alufelgi (15x5,5 np Empi)
oponki 185/55
wiec powinienem zastosować zwężone rurowisko??

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 12:17 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Tak, jesli zastosujesz Empi, ale jesli wsadzisz np 914 fuchsy to powinno sie obejsc bez zwezania. Ale zawsze bezpieczniej i wygodniej zwezane

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 14:11 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




czyli zwezone rurowisko tylko dlaczego zwezone jest ponad 300zł droższe
czy te rurowiska różnią się tylko szrokoscia czy czyms innym jeszcze

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 18:44 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




dolna owszem...

a co do jakosci...

Kuba po co to w ogole spawac... do sand raila chesz to zakaldac czy jakiego pieruna wyczynowego...

szef robil takie masakryczne wheelie nie raz nie dwa... i nic sie z puma nie stalo, tak samo sporo naszych klientow robi konkretne wheelie na tych pumach zwezanych i nikomu nic sie nie popsulo... wiec na pweno podczas jazdy na codzien tez sie nic nie wydarzy....

jak to sie mowi Kubo nadgorliwosc gorsza od faszyzmu...

ja jezdze na zwezanym juz sporo km i slowa zlego powiedziec nie moge...

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Września 2007, 19:38 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




czy jak zakupie zwezone to czy moje stare graty wykorzystam czy juz w tym przypadku nie??

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Września 2007, 20:04 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




pr\y zwezanym musisz kupic zewzane listwy skretne i drazki zwezane. te drogie latwo skrocic gorzej z listwami. cala reszta pasuje od normalnej belki

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Września 2007, 21:41 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Zielony TYKA napisał:


Kuba po co to w ogole spawac... do sand raila chesz to zakaldac czy jakiego pieruna wyczynowego...

szef robil takie masakryczne wheelie nie raz nie dwa... i nic sie z puma nie stalo, tak samo sporo naszych klientow robi konkretne wheelie na tych pumach zwezanych i nikomu nic sie nie popsulo... wiec na pweno podczas jazdy na codzien tez sie nic nie wydarzy....

jak to sie mowi Kubo nadgorliwosc gorsza od faszyzmu...



Zespawalem bo uszy ktore maja trzymac amortyzatory (u mnie jeszcze sztywniejsze) nie byly dobrze polaczone, ale tylko zgrzane hamsko w kilku punktach
Ile z tych km jezdziles po polskich drogach?
Tomek, na pumie da sie jezdzic, ale przestan twierdzic ze jej wykonanie nie jest gowniane - nie ogladales jej przed zalozeniem? Chyba ze sie rewolucja jakosciowa zrobila odkad ja swoja kupilem Wink Nie wiem jaki interes masz w tym ze odradzasz ludziom ostroznosc i wzmocnienie pumy.


Listwy skretne tez mozna skrecic

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

W jaki sposób mozna obniżyc zawieszenie z przodu (rurowiec)?
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group