Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> W jaki sposób mozna obniżyc zawieszenie z przodu (rurowiec)? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 1 Lutego 2011, 15:07 Odpowiedz z cytatem
Tymon
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 222
Skąd: Pogorzałe




czyli ogólnie trzeba zamontować te regulatory tak jak ja to zwykle robię




kto wie pod jakie hamulce są te obniżane zwrotnice bo kolega ma problem



_________________
obecnie brak vw
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 2 Lutego 2011, 14:17 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Moge mylic sie, ale sadze ze pod tarczowe.

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 2 Lutego 2011, 14:26 Odpowiedz z cytatem
Tymon
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 222
Skąd: Pogorzałe




rafaal111 napisał:
Moge mylic sie, ale sadze ze pod tarczowe.

to się zgadza ale jest problem bo zaciski od garba nie pasują i nie wiemy pod jakie to są zaciski

_________________
obecnie brak vw
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 2 Lutego 2011, 15:21 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




A jaki jest rozstaw śrub?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 7 Lutego 2011, 11:25 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2791
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




Tymon napisał:
czyli ogólnie trzeba zamontować te regulatory tak jak ja to zwykle robię




kto wie pod jakie hamulce są te obniżane zwrotnice bo kolega ma problem




Witam
to sa obniznae zwrotnice pod tarcze typu W5 (wide five). do nich ida duże zaciski (nie takie standardowe varga jak garbowe). te zaciski tez sa produkowane przez Vargę. odezwij sie domnie przy okazji poprzedniej sprawy Wink to podrzuce Ci dokładne dane co do zacisków Wheelwood które pasują do nich

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 7 Lutego 2011, 12:22 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Zielony TYKA napisał:
dane co do zacisków Wheelwood które pasują do nich

Shocked Shocked
A nie Wilwood przypadkiem?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Lutego 2011, 12:28 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Znalazlem wheelwood w google

http://www.google.com/images?q=Wheelwood&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1280&bih=806


sry Tomek, nie moglem sie powstrzymac Wink



A do tematu: Kiedys slyszalem ze ktos sie skarzyl ze CB w swoich zestawach pieciosrubowych tarcz stosuje jakies zaciski od Fiata. Kiedys gadalem z CSP i oni stosuja od Opla i od VW (ale Golfa), ale juz nie pamietam szczegolow.
Nie wiem jakiej firmy sa te zwrotnice, ale tak czy siak - producent powinien wiedziec jakie zaciski zastosowal

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 7 Lutego 2011, 23:19 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2791
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




qubek napisał:
Znalazlem wheelwood w google

http://www.google.com/images?q=Wheelwood&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1280&bih=806


sry Tomek, nie moglem sie powstrzymac Wink



A do tematu: Kiedys slyszalem ze ktos sie skarzyl ze CB w swoich zestawach pieciosrubowych tarcz stosuje jakies zaciski od Fiata. Kiedys gadalem z CSP i oni stosuja od Opla i od VW (ale Golfa), ale juz nie pamietam szczegolow.
Nie wiem jakiej firmy sa te zwrotnice, ale tak czy siak - producent powinien wiedziec jakie zaciski zastosowal


Very Happy dobre Very Happy
ale Kubo gdzie te zaciski i tarcza Very Happy
jeszcze się do moich błędów nie przyzwyczailiście Very Happy spelingowych :p

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 15 Lutego 2011, 23:45 Odpowiedz z cytatem
RuMuN
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 776
Skąd: Turek




Tymon napisał:
czyli ogólnie trzeba zamontować te regulatory tak jak ja to zwykle robię



Tniesz dwie rury na raz?

_________________
Ojciec Założyciel Turkowskiego Klubu Miłośników Zabytkowej Motoryzacji

www.tkmzm.pl.tl

Matka, chowej kury!!! Rumuny przyjechały!!!

Blacharstwo,renowacja 601-472-278 czarny.rumun@poczta.fm
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Czerwca 2011, 13:00 Odpowiedz z cytatem
QbaG
Newbie

 
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Gostyń




Witam!
Mam zamiar obniżyć przód (na dr. skrętnych) stosując do tego celu zwrotnice obniżające, dostępne w sklepach.
Z tego co słyszałem jest to lepszy sposób niż stosowanie regulatorów na rurowisku.
Zachować można wtedy pełen zakres pracy zawieszenie i amortyzatorów.

Ma ktoś może zdjęcie auta z takimi zwrotnicami?

_________________
http://garbusy.blogspot.com
http://otokomp.pl
http://otowawa.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Czerwca 2011, 13:04 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=62 Np ten samochod ma zwrotnice. Ale poszczegolne przypadki moga wygladac roznie. I moga "stac" na roznej wysokosci

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Czerwca 2011, 13:27 Odpowiedz z cytatem
QbaG
Newbie

 
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Gostyń




qubek napisał:
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=62 Np ten samochod ma zwrotnice. Ale poszczegolne przypadki moga wygladac roznie. I moga "stac" na roznej wysokosci



W moim przypadku wysokość tak na oko jest taka z oryginalnymi zwrotnicami.
Jeśli efektywny wpływ na wysokość to 2.5" - jak deklarują - to można sobie wymierzyć.
Obawiam się, że po zastosowaniu zwrotnic - 2.5" , oryginalnych amortyzatorów i zachowaniu pełnego ruchu zawieszenia w moim przypadku nadkole może się "spotykać" z oponą.

_________________
http://garbusy.blogspot.com
http://otokomp.pl
http://otowawa.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Czerwca 2011, 14:06 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




qubek napisał:
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=62 Np ten samochod ma zwrotnice. Ale poszczegolne przypadki moga wygladac roznie. I moga "stac" na roznej wysokosci


Nie, nie. Po kolei.

Ten samochód na tym zdjęciu ma zwrotnice:
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=1193

Ale na tym ma zwrotnice i ultra-twarde listwy skrętne CSP, dlatego stoi zdecydowanie wyżej:

http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=2617

QbaG napisał:

Obawiam się, że po zastosowaniu zwrotnic - 2.5" , oryginalnych amortyzatorów i zachowaniu pełnego ruchu zawieszenia w moim przypadku nadkole może się "spotykać" z oponą.


Najprawdopodobniej zrobi to - jeśli nie na prostej, to w pochyle na zakrętach. To zależy od ET felg i rozmiaru opon. U mnie, z oponami 155/70 na zakrętach było słabo. Po zamontoaniu twardego stabilizatora (19 mm) było lepiej, ale dalej nieidealnie. Stąd ostatecznie zmieniłem listwy. Pewnie możnaby wybalansować. Pomieszać listwy twarde z miekkimi w poszukiwaniu optymalnej wysokosci. Ale to jednak sporo zachodu.

edit:

Na tym zdjęciu dość dobrze widać, o ile obniżają te zwrotnice (miej też na uwadze, że one odrobinę poszerzają - stąd problem z pracą koła w błotniku.


_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 6 Lipca 2011, 08:57 Odpowiedz z cytatem
Tymon
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 222
Skąd: Pogorzałe




RuMuN napisał:
Tymon napisał:
czyli ogólnie trzeba zamontować te regulatory tak jak ja to zwykle robię



Tniesz dwie rury na raz?

tnę jakbyś nie zauważył to robię to na specjalnym stole
myślę na przyszły sezon sobie zrobić rurowisko nowego typu na uchwytach amortyzatorów starego typu chyba trzeba będzie zbudować rury od nowa Cool

_________________
obecnie brak vw
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 11 Lipca 2011, 11:10 Odpowiedz z cytatem
QbaG
Newbie

 
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Gostyń




QbaG napisał:

Obawiam się, że po zastosowaniu zwrotnic - 2.5" , oryginalnych amortyzatorów i zachowaniu pełnego ruchu zawieszenia w moim przypadku nadkole może się "spotykać" z oponą.

Najprawdopodobniej zrobi to - jeśli nie na prostej, to w pochyle na zakrętach. To zależy od ET felg i rozmiaru opon. U mnie, z oponami 155/70 na zakrętach było słabo. Po zamontoaniu twardego stabilizatora (19 mm) było lepiej, ale dalej nieidealnie. Stąd ostatecznie zmieniłem listwy. Pewnie możnaby wybalansować. Pomieszać listwy twarde z miekkimi w poszukiwaniu optymalnej wysokosci. Ale to jednak sporo zachodu.


A może zastosować dodatkowo amortyzatory zintegrowane ze sprężynami - zamiast wymiany listew?
Co Wy na to?

_________________
http://garbusy.blogspot.com
http://otokomp.pl
http://otowawa.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

W jaki sposób mozna obniżyc zawieszenie z przodu (rurowiec)?
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 10 z 12  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group