Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Typ 1 tuning 1,6-1,8 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 21:30 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Jeśli cię stać pobaw sie w rozbudowe silnika od garbusa np 1,8 . Właśnie taki buduje jak skończe chętnie się podzielę wrażeniami z jazdy. Może już w końcu maja
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 21:45 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Super, będę miał do Ciebie kilka pytać później w takim razie na privie, między innymi jakie są mniej więcej koszty takiej zabawki i co zmieniałem itd i jaką masz mniej iwęcej szacowaną moc

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 21:59 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




kojot napisał:
Super, będę miał do Ciebie kilka pytać później w takim razie na privie, między innymi jakie są mniej więcej koszty takiej zabawki i co zmieniałem itd i jaką masz mniej iwęcej szacowaną moc


A czemu na privie? Przeciez to interesujace. Tylko moze nowy topic
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Re: Rzędówka w Gabrysi
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:00 Odpowiedz z cytatem
Bobas
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 837
Skąd: Pruszków
1966 VW Typ 3 1500 Notchback




Garbusiarz napisał:


od czego najlepiej założyć?


od busa chyba pasuje (do mojego napewno) Laughing ale w garbie jest mało miejsca to niewiem czy wejdzie Cool Crying or Very sad Laughing Razz

_________________
Partyman
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:03 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




qubek napisał:
kojot napisał:
Super, będę miał do Ciebie kilka pytać później w takim razie na privie, między innymi jakie są mniej więcej koszty takiej zabawki i co zmieniałem itd i jaką masz mniej iwęcej szacowaną moc


A czemu na privie? Przeciez to interesujace. Tylko moze nowy topic
Chodzilo mi o PRV dlatego że może ine każdy jest chętny do publicznego wypisywania ile za co dał itd nie wiem ja nie mam nic przeciwko pisaniu tutaj wręcz przeciwnie, tylko że poprostu ubezpieczam sie bo jedni mówią co i za ile inni nie, jeśli "rzźbiarz" silnika nie ma nic przecwko napisania na forum to i lepiej Very Happy

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Re: Rzędówka w Gabrysi
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:04 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Bobas napisał:
Garbusiarz napisał:


od czego najlepiej założyć?


od busa chyba pasuje (do mojego napewno) Laughing ale w garbie jest mało miejsca to niewiem czy wejdzie Cool Crying or Very sad Laughing Razz
jak najbardziej pasuje jedynie zmianiamy kilka szczegółów m.in. obudowa wiatraka

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:15 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Najwiekszym problemem w polskich realiach to dobry korpus od 1.6 albo 1.3 ale AB .Potem roztoczenie korpusu na średnicę 96 mm bo taki wymiar ma średnica zewnętrzna cylindra 90.5 .Problem że ci wszyscy magicy od obróbek silników nie chcą sie do tego zabierać .

ps i to wszystko nie jest jeszcze najdroższe
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:15 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Zalezy czy typ 1 (pasuje bez przerobek) czy typ 4 (pasuje z przerpbkami) Jezeli typ 4 tp "szczegol" w postaci zmiany obudoway wiatraka jest szczegolem dosc drogim (od 1000zl za zestaw)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:19 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




jacke napisał:
Najwiekszym problemem w polskich realiach to dobry korpus od 1.6 albo 1.3 ale AB .Potem roztoczenie korpusu na średnicę 96 mm bo taki wymiar ma średnica zewnętrzna cylindra 90.5 .Problem że ci wszyscy magicy od obróbek silników nie chcą sie do tego zabierać .

ps i to wszystko nie jest jeszcze najdroższe
Z roztoczeniem nie miałbym większego problemu póki co jeszcze są u mnie dwa zakłady gdzie się tym zajmują od lat i nie robią czarów i problemów, a co jest najdroższymi czesciami ?

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:33 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




To miał byś podstawowy problem z głowy .Ja jeszcze robię nowy nadwymiar gniazd panewek 350zł .Cylindry 90.5 - kupiłem za 700zł kpl z tłokami male ,wałek rozrządu scata c35 ze szklankami i ze sprężynami mocniejszymi 1100zł (może gdzieś jest taniej) aparat 009 do gażników webera 350zł , dobry wydech 400zł .Oczywiście glowice nalepiej nowe z zaworami wydechowym 40mm i ssącym 35mm ale mogą być orginalne póżniej można zmienić .No i na koniec weberki 40 dwugardzielowe których jeszcze nie mam ale usilnie szukam coś ok 2000zl
W wszystkich opini które zebrałem to może taki silnik mieć ok 100 koni !!! .

PS jak zaczynasz to nie licz ile będzie kosztować bo go nigdy nie zbudujesz !!! .Wydane pieniądzę przekraczają zdrowy rozsądek .
ALE CZEGO NIE ROBI SIĘ DLA GARBA
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:46 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




jacke napisał:
.No i na koniec weberki 40 dwugardzielowe których jeszcze nie mam ale usilnie szukam coś ok 2000zl
koni !!! .


Czemu nie u Chrisa?



jacke napisał:
.
PS jak zaczynasz to nie licz ile będzie kosztować bo go nigdy nie zbudujesz !!! .Wydane pieniądzę przekraczają zdrowy rozsądek .
ALE CZEGO NIE ROBI SIĘ DLA GARBA


slusznie, slusznie Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 22:48 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Tak ja wiem że nie da się powiedziec że to kosztuje np 5000zł i taka ma być cena bo wszystko wychodzi dopiero w praniu jak sie to mówi czyli wychodzi podczas pracy, no ak weberki 40 najepsze rozwiązanie do mniejszej poj niż 2.0. do cen dochodzą "drobiazki" takie jak później np pierścionki, zarorki, itd itd i to isę uzbiera, ale ciekaw jestem rezultatów i spalania jakie bedzie po takiej przebudowie czy nadal będzie utrzymywało sie na znośnym jeszcze poziomie. No ale ok 100HP to już jest konkretna moc i konkretne osiągi jak na garbusa, no ale pozyjemy ozbaczymy, bęe czekał z niecierpliwością na wieści po jeździe próbnej Smile

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 23:01 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




chris na razie nie miał weberkow ( ale polecam go bardzo fajny i konkretny gość i wie naprawdę dużo i to takich szczegółow ). A co do spalania jak będzie nieznośnie dużo palił to kupię drugiego i 100 konnym będę jeżdził w niedziele. Ale go nie sprzedam ani nie zamienię jak to robią pseudo garbusiarze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 23:33 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Powinien juz miec, a jesli nie to w najblizszym czasie nowa dostawe. A spalac duzo nie bedzie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Kwietnia 2004, 23:44 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Jeśli ty gubek (sory) budowałeś stronę crisa to prosi się jeszcze forum
najlepiej tylko o tematyce profesjonalnego tuningu żadnej czczej gadaniny
Shocked
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Typ 1 tuning 1,6-1,8
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group