Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Typ 1 tuning 1,6-1,8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 29 Kwietnia 2004, 15:50 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Jeżeli chodzi o używane silniki to trzeba baardzo uważać. Zwykle to są trupy. Kupić można tylko, jeśli wioadomo co w nim gra. Najlepiej jeżeli zna się właściciela.
Teoretycznie można zmieniać silnik powoli po kawałku, ale niestety w tym wypadku 1,2 odpada.
Ja mam 1,3 efkę, ale w bloku na cienkich szpilkach. Więc mogę sobie tak po kolei wymieniać. Na początek pójdą głowice, bo coś już z nimi nie jest tak jak powinno, do tego kolektor i z F zrobi się AB. Smile
I tak dalej aż do celu...

[quote=Renifer"]No ja jak najbardziej chcialbym miec silnik od Garba (to do Dago tak apropos . Orientuje sie bo poprostu byl tani silnik od Transporterka [/quote]

Typ 4 to nie grzech Wink Można z niego zrobić dużo fajnych rzeczy
http://64.246.32.127/viewforum.php?f=1&sid=831406efa693f2bae2cc10b9d5b8f3f4
Polecam.

Acha i prośba. Uważajmy, żeby nie wszystko trafiało do jednego topicu. Nie wiem jak wy ale ja nie lubię topiców na 20 stron, w których nic nie można znaleźć. Granice są wyznaczone. Niech każdemu zagadnieniu odpowiada osobny topic.

Pozdrawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 1 Maj 2004, 20:08 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




jacke napisał:
.Aby nie generować dużych na początek kosztów budowy silnika
1776 cm mozna założyć orginalny gażnik 1,6 wtedy nie trzeba zaraz kupować aparatu zapłonowego 009 i wydawać na weberki 40 ok 2000 tys !!!


To jest bez sensu. To bedzie generowalo duze koszty, bo taki silnik bedzie duzo palil (tak jak sie tego obawiasz) i nie bedzie jakos specjalnie mocny. A jako ze rozkladajac silnik (w celu rozwiercenia bloku na wieksze cylindry) oplaca sie od razu zaingerowac w walek (drugi raz rozkladanie byloby bez sensu), porzadne ustawienie stopnia sprezania itp, to to nie bedzie dobrze wspolpracowalo z seryjnym gaznikiem. Powstanie taki polski tuning. Cos moze leciutko mocniejsze od serii (albo i nie, choc konstruktor sie do tego nie przyzna) ale od cholewy palace i o kiepskiej kulturze pracy. W dodatku duzo slabsze (oraz oczywiscie mniej kulturalne i wiecej palace) od zwyklego 1600 na dwoch gaznikach. Prawidlowa kolejnosc to najpierw gazniki, potem mozna zrobic przerwe, potem powiekszanie pojemnosci i wieksze ingerencje. Odwrotna jest bez sensu. To jest przyklad bezsensownej pseudooszczednosci i zatrzymywania sie w pol kroku.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Maj 2004, 20:41 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




według ciebie nie powinenem budować 1776 z gaznikiem 1.6 który pózniej zmienię tylko najpierw zbudować 1.6 a potem go rozebrac jeszcze raz i rozwiercić na 90,5 . Jak mam możliwość zbudowania 1776 z wałkie c35 ale mi braknie na gażniki to nie powinienem tago robić w o góle ?

PS nie mów mi że będzie ciut mocniejszy bo to nie prawda 1.3 jest ciut mocniejszy od 1.6 .Pieniądze niestety nie rosną na drzewach i 2500tys to nie mało.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Maj 2004, 20:45 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jak chcesz, ale nie dziw sie, jesli bedzie tak jak sie obawiales - duze spalanie. I nie mow potem, ze rasowane Garby tam musza. Bo nie musza, to Ty idziesz na skroty. Jasne, ze jesli nie masz kasy a chcesz jezdzic, to lepiej tak niz jakby mial Garb gnic w szopie. Ale nie miej pretensji, jesli to wszytko nie bedzie ze soba dobrze wspolgralo.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Maj 2004, 20:53 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Nie mówię że to ideał . Jeśli chcesz pogadać przejdx na czat
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Typ 1 tuning 1,6-1,8
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group