Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Felgi - Czy to przystoi?? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17 Maj 2004, 15:20 Odpowiedz z cytatem
Bober
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 16 Kwi 2004
Posty: 113
Skąd: Trójmiasto




nic nie da garbowi tego - co oryginalne felgi z pochromowanymi na maxa kapslami !
i do tego jak ktoś ma za dużo kasy białe nakładki na opony...

_________________
gg: 2335907
http://www.gar-bus.prv.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Maj 2004, 18:16 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Jesli już to całe fele w chromie kapsle jaja a co do nakładem na opony nie sa tak bardzo drogie chyba Question 150zł kpl ale jak juz wolałbym pełne opony z pasem oryginalnym ale koszty uu lepiej zapomnieć średnio 900zł szt

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Maj 2004, 02:36 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Hi hi!

Nie spodziewałem sie tematu o Bling bling na tym forum Smile
To ciekawe felgi, ale do lowriderów. Zresztą czego się można spodziewać po sklepie Walkera? Wink
Do Garbusa moim zdaniem pasuje kilka modeli felg, moża je wyliczyć na palcach a reszta niech spada. Nawet gdy to Garbus lowrider

Pozdrawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Maj 2004, 08:26 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




yrrak napisał:
NO TAK ALE TE CENY!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeden komplet przekraczał wartość mojego garba(za ile go kupiłem) 4 krotnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing


Ale to normalka. Takie rzeczy jak felgi sa drogie. Jesli robisz stary samochod, to jest oczywiste, ze pieniadze ktore w niego wkladasz, czy w naprawy, czy w tuning, sa duzo wyzszego rzedu wielkosci niz kwota poczatkowego zakupu. Zreszta sprobuj zsumowac to co sam juz wlozyles.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Maj 2004, 16:35 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




no więc własnie dlatego ludzie którzy nie mają pojęcia o odrestaurowywaniu aut jakichkolwiek opowiadają poprosru głupoty i często już słyszałem reakcje typu o Boże co za debil wystawił taką cene jak np na ovalu znajdzie się 25.000 a jest w stanie idealnym jak nóweta no ale cóż

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Maj 2004, 20:43 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ale oni maja troche racji. To nie jest tak, ze jak wpakujesz w Garba kupionego za, powiedzmy 4 tysiace, nastepne 16 tysiecy to one bedzie wart 20 tysiecy. Tylko jakies 8 albo 9, jesli masz duze szczescie. A tak naprawde to pewnie niewievcej niz 7. Pakowanie pieniedzy w Garba to nie jest biznes. Nigdy ich nie odzyskasz. Ludzie, ktorzy kupuja, naprawiaja, a potem sprzedaja albo kupuja bardzo tanio i okazyjnie, albo np doprowadzaja do lepszego stanu angazujac prawie wylacznie wlasny czas (pod warunkiem ze maja go za duzo), ale najczesciej sa po prostu picownikami i oszustami. Tak jest najczesciej. Bo w normalnych warunkach to sie nie oplaca.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Maj 2004, 20:54 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




jak najbardziej sie z Tobą zgadzam nie mówie o tym tylko o tym że są garby które kosztują i które są leprze chyba niz te które zeszły z taśmy produkcyjnej, a co do picowania i odstawiania auta na juz to tak jest z większością garbów jakie u mnie jeżdzą w dniu zakupu i jakisz czas po nim całkiem ładny a potem co? potem rozłazi sie jak tektura na deszczu Sad

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Maj 2004, 21:00 Odpowiedz z cytatem
Gość
 




Ludzie jeśli macie jakąś kaskę do wydania to garbus jest najlepszym pojazdem do tego . I nie żałujcie wydanych pieniędzy .Kupując nowe gówno rocznie tracisz ok 5000 tys. ile za to mozna kupic do garba Very Happy
PostWysłany: 18 Maj 2004, 21:24 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




niech śmoc będzie z Tobą w tej kwestii się zgodze z Tobą napewno

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Maj 2004, 12:09 Odpowiedz z cytatem
ENTER
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 3628
Skąd: Warszawa




wracając do tematu, to powiedzcie mi jak się wylicza taką sprawę,bo wiem że jakoś sie wylicza. jak np. chcialbym założyć fele 17" to jaką oponę do tego. czy ja dobrze kojaże że jeśli fela większa o cal to opona niższa o pięć, cy jak to sie liczy, to raz , a dwa to czy jeśli bym wsadzil np 17"fele to czy licznik nie będzi p"przeklamywał" prędkości??

_________________
„...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
Re: Felgi - Czy to przystoi??
PostWysłany: 19 Maj 2004, 15:27 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




kojot napisał:
http://hydroz.lowrider.pl/p_felgi_chromowane_enzo.php co myślicie o tego typu chromach w garbie? troche mam mieszane uczucia Idea


W sumie sa spoko ale tylko wtedy gdy ma to pasowac do calosci bo wsadzenie chromowanych 18 stek do zwyklego lekko obdrapanego i nie obnizonego garba bedzie twozylo komiczny obraz Very Happy

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Maj 2004, 16:31 Odpowiedz z cytatem
hakeem
Gość
 




ENTER napisał:
wracając do tematu, to powiedzcie mi jak się wylicza taką sprawę,bo wiem że jakoś sie wylicza. jak np. chcialbym założyć fele 17" to jaką oponę do tego. czy ja dobrze kojaże że jeśli fela większa o cal to opona niższa o pięć, cy jak to sie liczy, to raz , a dwa to czy jeśli bym wsadzil np 17"fele to czy licznik nie będzi p"przeklamywał" prędkości??



Tutaj masz jeden z lepszych kalkulatorów rozmiarów opon. Naprawdę się sprawdza Smile http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html
PostWysłany: 19 Maj 2004, 16:39 Odpowiedz z cytatem
hakeem
Gość
 




Jeśli założysz 17" fele np. zamiast 15" ale zmniejszysz profil opony tak, żeby zachować średnicę całego koła (fela i opona) na tym samym poziomie (-/+ 2.5%) to wszystko będzie ok.
PostWysłany: 19 Maj 2004, 20:01 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




nanieś tylko poprawke ze jazda na tak nisko profilowych oponach będzie taka jakbyś dodatkowo utwardził zawieszenie taki drobny mankament

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 20 Maj 2004, 08:23 Odpowiedz z cytatem
ENTER
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 3628
Skąd: Warszawa




wiesz, na razie to nie planuje zmieniać bo stan kasy = 0 Wink ale może kiedyś, w przyszlości. to mogłoby wyglądać nieźle

_________________
„...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Felgi - Czy to przystoi??
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group