Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual
PostWysłany: 18 Grudnia 2007, 03:58 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




Witam,
przegladajac czelusci i zakamarki theSamby natrafilem na takie oto linki. Nie wiem czy bylo u nas, jak tak to kasowac mi ten post zaraz moderator ;]
Filmiki na przykladzie Typ3, ale idea i zasada postepowania ta sama co w garbie.

1/4 http://pl.youtube.com/watch?v=AMxBolHOJR4
2/4 http://pl.youtube.com/watch?v=Gmh5V1sKlTM
3/4 http://pl.youtube.com/watch?v=WA5jYrkwewg
4/4 http://pl.youtube.com/watch?v=41V5g9s_Lbw


p.s.: o ile latwiej by bylo jak by forum obslugiwalo html........prawda Panie admin ....

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Grudnia 2007, 15:12 Odpowiedz z cytatem
Tonio
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 152
Skąd: Koszalin




Nie wiem czy to robi jakaś różnicę ale u mnie w garbie meksyku ta regulacja wygląda trochę inaczej. Nie ma tego czegoś długiego co zakrywa ząbki drążka skrętnego tylko jest osłona przykręcana na 4 śrubki.

Czy jest jakaś różnica czy może reguluje się tak samo ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Grudnia 2007, 15:20 Odpowiedz z cytatem
Tonio
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 152
Skąd: Koszalin




Na filmiku wygląda to tak:


a u mnie tak:
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Grudnia 2007, 16:02 Odpowiedz z cytatem
PaveŁ
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 426
Skąd: Bielsko
1968 VW Typ 1 1300




Wyglada inaczej reguluje sie tak samo ....
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Grudnia 2007, 21:54 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




roznica jest taka ze masz innej dlugosci drazek skretny, tenm na filmiku jest z nowszego typu zawieszenia IRS. Tam dochodzi dodatkowo wachacz, ktory jak by nie dalo sie odkrecic napedu (te gwiazdkowe sruby) to sie go odkreca kluczem ampulowym nr 17. Ale ty nie masz IRS wiec u ciebie jest duzo prosciej bo wystarczy ze odkrecisz te trzy sruby od ostrza i juz masz wolny dostep. Dodatkowo ciekawostka jest to ze mozna kupic regulowane ostrze CSP ale niestety tylko do IRS'a tudziez poprostu dluzszych drazkow skretnych: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=1215728660

tutaj dodatkowo filmiki jak obnizyc zaqwieszenie z przodu.

1/2 http://pl.youtube.com/watch?v=OS2fgJkhcJk
2/2 http://pl.youtube.com/watch?v=iM4CRb1pLjw

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Grudnia 2007, 23:29 Odpowiedz z cytatem
PaveŁ
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 426
Skąd: Bielsko
1968 VW Typ 1 1300




Błażej napisał:
Dodatkowo ciekawostka jest to ze mozna kupic regulowane ostrze CSP ale niestety tylko do IRS'a


Da sie i swing http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC%2DC10%2D4010
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 20 Grudnia 2007, 00:00 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




o, ne wiedzialem ;] ale tfajnie, szkoda ze jedno drugie kurewsko drogie ;/
prosba do moderatora przyklejenie tego tematu i moze nadanie mu nowego tytulu, np obnizanie zawieszenia howTo, i nie wiem moze przeniesienie do dzialu Pytania i problemy, czesto a przynajmniej ta bywalo ze tosie pytal jak to zrobic, w tym poscie sa linki do dobrych filmow i ysle ze na tyle to popularny temat zenie ma co mnozyc postow.

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Czerwca 2008, 17:12 Odpowiedz z cytatem
elf
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 48
Skąd: Wrocław




wiem ze temat maglowany juz na wszystkie strony:D, ale mam pytanie co do ktorego nie znajduje odpowiedzi w archiwum Wink

Ile moge obniżyć tył na standardowych amortyzatorach o ile to wiadomo........ a jesli wiadomo to skąd ? moze da sie jakoś zmierzyć ?wyliczyc ? a moze mam to robić metodą prób i błedów ???
gdyz tak czy inaczej czeka mnie wymiana amortyzatorów i nie wiem w jakie zainwestowac :/
chodzi o obniżenie czysto estetyczne gdyż moj garb siedzi troche za wysoko
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Czerwca 2008, 17:26 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




elf napisał:
wiem ze temat maglowany juz na wszystkie strony:D, ale mam pytanie co do ktorego nie znajduje odpowiedzi w archiwum Wink

Ile moge obniżyć tył na standardowych amortyzatorach o ile to wiadomo........ a jesli wiadomo to skąd ? moze da sie jakoś zmierzyć ?wyliczyc ? a moze mam to robić metodą prób i błedów ???
gdyz tak czy inaczej czeka mnie wymiana amortyzatorów i nie wiem w jakie zainwestowac :/
chodzi o obniżenie czysto estetyczne gdyż moj garb siedzi troche za wysoko


jeżeli chcesz obniżyć czysto estetycznie, to nie masz się co obawiać o długość seryjnych amorków. ja kiedyś miałem wysokość jak 4x4, a obniżyłem poniżej standardu kilka cm i nie ma problemu. dobrze, że od razu wymieniasz amorki, moje padły po obniżeniu.

obecnie mam gazowe kyby, ale jeżeli chcesz serię to ich nie polecam Smile za twarde.

jak chcesz dobrze zainwestować, to kup koni, a jak po prostu standard to cofapa i tyle.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 18 Czerwca 2008, 17:40 Odpowiedz z cytatem
elf
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 48
Skąd: Wrocław




majki ale czego nie polecasz gazowych ? czy seryjnych ? bo juz nie kumam.
aha i powiedz ktos o co kaman z tymi ząbkami zewnętrznymi i wewnętrznymi bo na tym filmie tego nie widze a tego kolesia nie rozumiem Embarassed
niechcialbym rozkrecic i pozniej zrobic sobie gorzej niz bylo wiec musze wiedziec gdzie zaznaczyc i no i ktore sa ktore?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Czerwca 2008, 17:45 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




zewnetrzne sa na zewnatrz drazka skrętnego, wewnetrzneo od wenątrz (czytaj od tej strony której nie widzisz zdejmujac pokrywe)

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Czerwca 2008, 17:49 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




elf napisał:
majki ale czego nie polecasz gazowych ? czy seryjnych ? bo juz nie kumam.
aha i powiedz ktos o co kaman z tymi ząbkami zewnętrznymi i wewnętrznymi bo na tym filmie tego nie widze a tego kolesia nie rozumiem Embarassed
niechcialbym rozkrecic i pozniej zrobic sobie gorzej niz bylo wiec musze wiedziec gdzie zaznaczyc i no i ktore sa ktore?


nie polecam gazowych kybów jak lubisz wygodę.

polecam olejowe cofapy jak lubisz standard.

jak chcesz coś na prawdę dobrego to kup koni.

czytelniej się nie da

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 1 Października 2008, 14:52 Odpowiedz z cytatem
DEDHI
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 689
Skąd: Pruszków




ja będę garba obniżał na zasadzie założenia ,,regulowanych szabli,, co prawda mam zawieszenie na mokrych półosiach ale spokojnie można dostać na Sambie do IRS.
Plusem takiego patentu jest bardzo prosta czyność obniżania lub podnoszenia garbusa za pomoca klucza imbusowego

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=575512

_________________
gdyby Bóg popierał by przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
PostWysłany: 1 Października 2008, 15:12 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




DEDHI napisał:
ja będę garba obniżał na zasadzie założenia ,,regulowanych szabli,, co prawda mam zawieszenie na mokrych półosiach ale spokojnie można dostać na Sambie do IRS.
Plusem takiego patentu jest bardzo prosta czyność obniżania lub podnoszenia garbusa za pomoca klucza imbusowego

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=575512


z tego co pamietam CSP rowniez oferuje takie szable tylko sa poprostu drogie jak za takie "proste gowno" Very Happy ale tez sie nad tym zastanawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Października 2008, 20:17 Odpowiedz z cytatem
apr
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 276
Skąd: Pruszków
1970 VW Typ 1 1302




A może ktoś umie to zrobić w wawie lub okolicach ???
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group