Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 27 Października 2008, 21:15 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




ale co tu trzeba umiec ? masz pokazane na filmach jak to dokladnie zrobic, w dziale pliki masz przelicznik ile zabkow gdzie daje ile w gore/dol
przeczytac, obejzec, zaznajomic sie, i do dziela Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Października 2008, 21:18 Odpowiedz z cytatem
apr
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 276
Skąd: Pruszków
1970 VW Typ 1 1302




Tak, to ja wiem o tym, tylko są trzy sprawy. Po 1 nie mam gdzie tego zrobić po 2 nie mam czym a po 3 nie jestem mechanikiem i tyle stąd moje pytanie

_________________
(o\_|_/o)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 27 Października 2008, 21:49 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




apr napisał:
Tak, to ja wiem o tym, tylko są trzy sprawy. Po 1 nie mam gdzie tego zrobić


hmmm w tym ja ci nie pomogę niestety, zawsze mozna to zrobic pod blokiem Wink

apr napisał:
po 2 nie mam czym


jezeli masz irs\a potrzebujesz klucz ampulowy 17, zestawk kluczy nasadkowych/plaskich o ile dobrze pamietam, 1x15 2x17 i 1x19 oraz mlotek i jakis pozadny wytrzymaly srubokret. Oczywiscie do tego podnosnik i fajnie jak by koziol jakis byl by na podnosniku nie stal samochod, a no i markera i linijke Very Happy

apr napisał:
a po 3 nie jestem mechanikiem i tyle stąd moje pytanie


ja tez nie jestem mechanikiem, a jakos to zrobilem ;D trzeba miec fantazje Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 3 Listopada 2008, 21:53 Odpowiedz z cytatem
apr
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 276
Skąd: Pruszków
1970 VW Typ 1 1302




No ja niestety nie mam takich zdolności manualnych tak więc ponawiam pytanie czy ktoś umie to zrobić gdzieś w wawie lub okolicach ?? i przy okazji pytanie: z przodu mam McPersony i czy pasują tu sprężyny i amory od golfa 1 ( lub 2) ???

_________________
(o\_|_/o)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 3 Listopada 2008, 23:06 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




apr napisał:
No j
a niestety nie mam takich zdolności manualnych tak więc ponawiam pytanie czy ktoś umie to zrobić gdzieś w wawie lub okolicach ?? i przy okazji pytanie: z przodu mam McPersony i czy pasują tu sprężyny i amory od golfa 1 ( lub 2) ???


hej, ja jestem z wawy, ale niestety teraz slaby okres bo sam mam problem by znalesc chwile na swojego garba.

Co do sprezyn i amorow. Temat byl walkowany na forum kilka razy wiec polecam opcje "szukaj", niemniej powiem ci tyle, ze jezeli masz starszy tym McPersona czyli na 3 sruby, to nie niepasuja, chyba ze wymienisz wachacze, zwrotnice i bodajze stabilizator na wersje 2 srubowa czyli nowszy model. Jezeli masz 2 srubowe to tak pasuja od golfa jedynki, ale co i jak to odsylam do dzialu szukaj Smile
Jezeli chcesz obnizac przod to powiem ci ylko tyle ze 3 srubowca mozna dac nizej niz 2 srubowca, wszystko ze wzgledu na konstrukcje.
Pozdrawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 4 Listopada 2008, 09:05 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




apr napisał:
No ja niestety nie mam takich zdolności manualnych tak więc ponawiam pytanie czy ktoś umie to zrobić gdzieś w wawie lub okolicach ??

Nikt Cie nie zmusza do zrobienia tego i jasne jest ze nie kazdemu sie chce robic to samemu i nie kazdy ma na to czas. Ale przestan pisac "nie mam takich zdolności manualnych", bo to nie wymaga zadnych specjalnych zdolnosci ani zrecznosci, innych niz utrzymanie w reku klucza czy mlotka. No chyba ze jestes inwalida - w takim razie przepraszam.
Potrafi to zrobic kazdy garbowy mechanik w okolicy (jesli ich nie znasz - sprawdz w wyszukiwarce, bylo wiele razy), ale nie spodziewaj sie ze podejmie sie tego tanio - to upierdliwa czynnosc.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 4 Listopada 2008, 16:57 Odpowiedz z cytatem
DEDHI
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 689
Skąd: Pruszków




w garbusowym słowniku nie ma pojęcia tania robocizna , chyba że zrobi sie to samemu

_________________
gdyby Bóg popierał by przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
PostWysłany: 5 Listopada 2008, 20:33 Odpowiedz z cytatem
apr
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 276
Skąd: Pruszków
1970 VW Typ 1 1302




Rozumiem i dzięki za pomoc Szukam mechanika co to zrobi, ktoś chętny ??
p.s. z wykształcenia jestem ogrodnikiem i wiem jak naprawić np. grabie a ze teraz też nie mam doczynienia z pracami naprawczymi a zwłaszcza mechanicznymi tak więc za rozsądne było napisanie przeze mnie że nie posiadam takich zdolności. Z prac mechanicznych to mogę żarówkę, bezpiecznik lub koło wymienić a nie obniżać zawieszenie

_________________
(o\_|_/o)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 5 Listopada 2008, 20:50 Odpowiedz z cytatem
kfiatek
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 957
Skąd: Oslo
1973 VW Typ 1 1303




Myślę, że gdybyś napisał "Do wyrazów wdzięczności dorzucam 6-paka browara i szeroki uśmiech w zamian za pomoc", to miałbyś wiekszą szansę, ale tak to większość ma chyba na głowie wystarczająco dużo, żeby nawet nie chcieć zabierać się za kupę niezbyt wdzięcznej roboty. Ja np. mam za daleko, a do tego też mam co robić w domu

edit: ... tylko takie moje przemyślenie.


Ostatnio zmieniony przez kfiatek dnia 5 Listopada 2008, 20:58, w całości zmieniany 1 raz

_________________
www.pinstriping.no
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Listopada 2008, 20:54 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




robota przesrana, jak dawno nie ruszane. ja oddałem to do mechanika, ale można przy odrobienie zaparcia zrobić samemu. zdolności do tego nie trzeba mieć żadnych, tylko chęci. ja tam jestem na psychologii i pedagogice, a daję radę Wink

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 5 Listopada 2008, 21:14 Odpowiedz z cytatem
apr
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 276
Skąd: Pruszków
1970 VW Typ 1 1302




A czy ja mówiłem że bez "załącznika" przyjadę ?? No ja niestety nie daję rady i stąd taka mała prośba z mojej strony o pomoc i wyrozumiałość

_________________
(o\_|_/o)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 6 Listopada 2008, 10:29 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Sek w tym ze do potrzebnych czynnikow wymienionych przez majka trzeba dodac czas. A tego, jako ze forum sie starzeje i wiekszosc garbusiarzy juz nie jest sudentami, brak.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Grudnia 2008, 19:14 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




DEDHI napisał:
ja będę garba obniżał na zasadzie założenia ,,regulowanych szabli,, co prawda mam zawieszenie na mokrych półosiach ale spokojnie można dostać na Sambie do IRS.
Plusem takiego patentu jest bardzo prosta czyność obniżania lub podnoszenia garbusa za pomoca klucza imbusowego

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=575512



odświeżam temat i mam kilka pytań Smile

czy kupując te szable potrzebuję czegoś jeszcze?

są różne rozmiary:

swing axle for 21 3/4" bars
swing axle for 24 11/16" bars
swing axle for 29 9/16" bars

skąd mam wiedzieć który jest mój?


Ostatnio zmieniony przez majki dnia 19 Grudnia 2008, 20:11, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 19 Grudnia 2008, 19:53 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




jeszcze jedno. na filmiku w sumie wszystko jasno widać, ale... nie jestem za mocny z angielskiego. jak to jest, że on najpierw reguluje na zewnątrz (przestawia jeden ząbek w górę) i mierzy kąt, a później reguluje wewnątrz? jaką to ma zależność? ktoś mi tu opisze po polsku jak to wygląda Smile gdzie można znaleźć wyliczenia ile ząbków to ile cm? wiem, że kiedyś coś takiego było, ale nie mogę tego znaleźć.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 19 Grudnia 2008, 21:46 Odpowiedz z cytatem
renegat
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 26 Sie 2004
Posty: 1593
Skąd: Namysłów




Kombinacja: jeden ząbek wew i jeden zew daje obniżenie/podniesienie o ok. 0,5 cm. Czyli stosując odpowiedną kombinację ząbków możesz obniżać/podnosić z dokładnością pół cm. W na stronie, plikach jest mój programik - wpisujesz ile ząbków wewnątrz, ile zewnątrz i masz wyświetloną wartość obniżenia. Musisz pamiętać o tym że drążek możesz przestawiać w dwie strony - zgodnie i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. W zależności w którą stronę będziesz przestawiał, wpisujesz w programie + albo - przy ilości ząbków.

_________________
sex, bug and rock'n'roll
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group