Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 20 Grudnia 2008, 03:09 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




majki napisał:
DEDHI napisał:
ja będę garba obniżał na zasadzie założenia ,,regulowanych szabli,, co prawda mam zawieszenie na mokrych półosiach ale spokojnie można dostać na Sambie do IRS.
Plusem takiego patentu jest bardzo prosta czyność obniżania lub podnoszenia garbusa za pomoca klucza imbusowego

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=575512



odświeżam temat i mam kilka pytań Smile

czy kupując te szable potrzebuję czegoś jeszcze?

są różne rozmiary:

swing axle for 21 3/4" bars
swing axle for 24 11/16" bars
swing axle for 29 9/16" bars

skąd mam wiedzieć który jest mój?




ktoś może ocenić po zdjęciu jaka to długość??

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 20 Grudnia 2008, 11:35 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Majk, masz te najkrotsze

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 20 Grudnia 2008, 16:32 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




qubek napisał:
Majk, masz te najkrotsze


dzięki.
chyba jednak nie będę się bawił w przestawianie drążka, tylko kupię sobie te szable regulowane.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 17 Stycznia 2009, 21:51 Odpowiedz z cytatem
DEDHI
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 689
Skąd: Pruszków




majki napisał:
qubek napisał:
Majk, masz te najkrotsze


dzięki.
chyba jednak nie będę się bawił w przestawianie drążka, tylko kupię sobie te szable regulowane.



regulowane szable to fajna sprawa ponieważ praktycznie w kilkanaście minut obniżysz lub podniesiesz auto Wystarczy podnieść auto i wyregulować jest za pomocą śruby. Do obnizenia nie potzrebujesz nic tylko regulowane szable

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=575512

_________________
gdyby Bóg popierał by przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
jak obniżyć tył garba TYLKO BEZ GŁUPICH ODPOWIEDZI
PostWysłany: 14 Czerwca 2010, 18:04 Odpowiedz z cytatem
czarny
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: boguszow gorce




Cześć chciałem obniżyć swojego garba przód się udał czerwone sprężyny i jest ok ale z tyłem to już nie taka prosta sprawa! mianowicie kupiłem twarde amorki ale nie wiem jak obniżyć ten tył BLAZLOV wysłał mi na forum link do filmiku ale nie do końca jest to dla mnie jasne może ktoś potrafi w prosty i zrozumiały sposób mi tą procedurę opisać, byłem na 3 warsztatach ale nigdzie nie chcą się tego podjąć nie wiem czy nie potrafia czy nie chcą BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA POMOC
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 14 Czerwca 2010, 18:23 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1406
Skąd: Rzeszów




czytales to ... http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=7565

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 14 Września 2010, 00:40 Odpowiedz z cytatem
jabcok20
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 157
Skąd: Lębork




witam. według kalkulatora ( o ile dobrze zrozumiałem jego działanie)
jeśli przestawie wewnętrzne zęby o 3 odwrotnie do wskazówek zegara a zewnętrzne o 2 zgodnie ze wskazówkami zegara to samochód zejdzie mi niżej o okoł 7cm.
na logike nic nie powinno sie stać ze sztywnośia samochódu a nawe powinien się zrobić mniej sztywny( wahacz mniej pochylony i dziąłaja na dźwingnie ( wahacz ) większe siły. jak to jest?

podałem przykład dla tylnej lewej strony... zprawą robimy tak samo ale odwrotenie według wskazówek zegara nie ilości zębów...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 14 Września 2010, 08:58 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Tak jak piszesz, nic nie powinno sie stac ze sztywnoscia.
Oczywiscie o ile nie oprze Ci sie na odboju.
Chcesz zwiekszysz sztywnosci - musisz zmienic drazki na grubsze.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 14 Września 2010, 15:53 Odpowiedz z cytatem
renegat
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 26 Sie 2004
Posty: 1593
Skąd: Namysłów




jabcok20 napisał:
witam. według kalkulatora ( o ile dobrze zrozumiałem jego działanie)
jeśli przestawie wewnętrzne zęby o 3 odwrotnie do wskazówek zegara a zewnętrzne o 2 zgodnie ze wskazówkami zegara to samochód zejdzie mi niżej o okoł 7cm.

Masz na myśli kalkulator umieszczony na garbiarni? W instrukcji umieściłem + i -, żeby uniknąć zamieszania przy zmianie stron samochodu (wahacz idzie w dół - dla jednej strony będzie to zgodnie z ruchem wskazówek a dla drugiej przeciwnie). Ale chyba muszę pomyśleć nad precyzyjniejszą instrukcją Wink
Obniży się o tyle ile napisałeś.

_________________
sex, bug and rock'n'roll
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Obniżenie tylnego zawieszenia w Garbie
PostWysłany: 10 Marca 2012, 13:13 Odpowiedz z cytatem
czarny
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: boguszow gorce




Witam serdecznie, proszę bardzo o pomoc i dobrą radę jak to zrobić. Chodzi mi o obniżenie garbusa z tyłu. Dokładnie o ząbki na drążkach skrętnych, jak je ustawić aby obniżyć o około 7 cm. Będę bardzo wdzięczny za nie odpisywanie w stylu było już wiele razy opcja szukaj i takie tam. Ponieważ szukam ale nie mogę znaleźć
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 10 Marca 2012, 14:25 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Kiepsko szukasz Wink fakt czasem zapytanie dotyczy czegos a konczy sie na czyms innym. Wykrecic popielniczki, odkrecic polosie, amortyzatory wyjac wachacz i przestawic na wieloklinie. Na temat geometrii sie nie wypowiadam gdyz nigdy nie udalo mi sie jej ustawic prawidlowo.

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Re: Obniżenie tylnego zawieszenia w Garbie
PostWysłany: 10 Marca 2012, 16:31 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




czarny napisał:
Witam serdecznie, proszę bardzo o pomoc i dobrą radę jak to zrobić. Chodzi mi o obniżenie garbusa z tyłu. Dokładnie o ząbki na drążkach skrętnych, jak je ustawić aby obniżyć o około 7 cm. Będę bardzo wdzięczny za nie odpisywanie w stylu było już wiele razy opcja szukaj i takie tam. Ponieważ szukam ale nie mogę znaleźć


nie ladnie tak klamac z szukianiem.
Jak bys poswiecil na to choc minute, to wchodzac do dzialu "Rasowanie" pierwszy temat na samej gorze.
Wstyd.

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Marca 2012, 20:26 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1095
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




filmiki ci duzo wyjasnia:

1/4 http://pl.youtube.com/watch?v=AMxBolHOJR4
2/4 http://pl.youtube.com/watch?v=Gmh5V1sKlTM
3/4 http://pl.youtube.com/watch?v=WA5jYrkwewg
4/4 http://pl.youtube.com/watch?v=41V5g9s_Lbw
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 2 Maj 2012, 08:36 Odpowiedz z cytatem
CarloS
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 54
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
1966 VW Typ 1 1200




To i ja coś dorzucę Smile zawsze po zdjęciach łatwiej coś wywnioskować Smile


http://mechdb.com/index.php/VW_Beetle_Ghia_%26_type_3_68_or_earlier_-_lowering_the_rear
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 10 Września 2012, 12:52 Odpowiedz z cytatem
Kuba
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 121
Skąd: warszawa




Czesc Renegat gdzie moge znalezc ten kalkulator bo dlugo kopalem i na stronie go niestety nie znalazlem. Pozdrawiam Kuba
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Jak obnizyc tyl, odwieczne pytanie ;] --> Manual
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group