Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Odchudzanie garbusa Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17 Kwietnia 2008, 18:48 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 803




plaksa ma to do siebie ze w razie wypadku lamie sie w bardzo nieprzyjemny sposób.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 17 Kwietnia 2008, 19:41 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jasne, dlatego jesli sie ja daje to tylko z tylu.
Do tego trzeba ja co chwila wymieniac, bo sie rysuje.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Kwietnia 2008, 20:59 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




pozatym zółknie i matowieje

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Kwietnia 2008, 21:18 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4528
Skąd: Marki / Warszawa




trza kolorową sobie machnąć Wink

_________________
Rustnfast

www.facebook.com/rustnfast
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 17 Kwietnia 2008, 22:47 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1407
Skąd: Rzeszów




0.5 m2 pleksy 2mm wazy 1 kilo ... 22 zeta

moze ktos wie ile wazy poliweglan?

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 08:36 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




Po pierwsze pleksa ma byc do wyscigów a tylnie boczne wymienic to jest moment generalnie (sie zobaczy jeszcze). Skoro sie rysuje mozna obkleic folią i sie nie bedzie juz tak rysowała. poza tym pleksa nie jest droga ale poliwęglan pewnie juz tak (nie mam pojęcia).

Belka środkowa do kanapy - 1 kg

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 08:50 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Łysy napisał:
pozatym zółknie i matowieje

Majk napisał:
trza kolorową sobie machnąć


Najlepiej zolta i matowa odrazu zeby jak najdluzej wygladal jak nowa

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:03 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Z czasem moglbys sie zabrac za lzejsze pokrywy:

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=116265




To samo mozna zrobic z drzwiami, ale IMO tylko wtedy, gdy masz klatke.

Te sa pewnie bardzo drogie, ale moze w Polsce ktos zacznie takie robic?
Czesto mozna tez zyskac, wypruwajac z pokryw wzmocnienia i wewnetrzna wartwe. Oczywiscie konsekwencja jest taka, ze sa gietkie i szpachel odpada ale Wink

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:08 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1407
Skąd: Rzeszów




na drzwiach mozna wsumie najwiecej zaoszczedzic ...

gdzies kiedys czytalem ze orginalne drzwi waza 18 kilo .... a z wlokna szklanego cos 3 ... trzeba to bedzie sprawdzic ... bo wsumie dalo by to 30 kilo mniej ... ale jak qubek piszesz ze musi byc klatka ... a klatka pewnie bedzie wazyc z 80 kilo .... no to troche nie bardzo sie oplaca pod wzgledem wagi Rolling Eyes

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:13 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200






Znajomo wyglada to miejsce?? Smile Smile
Co to za gostek jest ten Frallan ?

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:15 Odpowiedz z cytatem
ADI
Marszałek Forum

 
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 8184
Skąd: Warszawa




Wiecman napisał:
na drzwiach mozna wsumie najwiecej zaoszczedzic ...

gdzies kiedys czytalem ze orginalne drzwi waza 18 kilo .... a z wlokna szklanego cos 3 ... trzeba to bedzie sprawdzic ... bo wsumie dalo by to 30 kilo mniej ... ale jak qubek piszesz ze musi byc klatka ... a klatka pewnie bedzie wazyc z 80 kilo .... no to troche nie bardzo sie oplaca pod wzgledem wagi Rolling Eyes

Ale klatka ma szersze zastosowanie niż tylko jako "sposób na odchudzenie drzwi" Wink A co do klap z laminatu to dorobienie ich nie jest wcale aż takie trudne o ile ma się klapę na wzór którą można wykorzystać jako "szablon" do formy. Dorabiałem kiedyś klapy do jachtu. Jakieś 3 dni roboty łącznie ze szlifowaniem.

_________________
Nieznośna lekkość butów
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:15 Odpowiedz z cytatem
Karo
Marszałek Polny

 
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 5884
Skąd: Warszawa/Kobyłka
1970 VW Typ 1 1300




znajomo Smile ale o co chodzi? ja garba widzę pierwszy raz w życiu ale obok stoi garb bliźniaków więc coś jest na rzeczy Wink

AAAA to jest zdjecie z tej strony co Kuba link zamiescil? to pewnie chodzi o Fridericka Smile

_________________
A oto mój wóz: http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=5
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:19 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4528
Skąd: Marki / Warszawa




klatka nie waży aż tyle, zależy tez jaka. czy pełna, czy tylko na tył. poza tym xxx, czy generalnie majac wypadek, takim odchudzonym garbem złoży się jak pudełko z kart.

xxx to d.a.c.h.u.j.ą.c Wink


Ostatnio zmieniony przez majki dnia 18 Kwietnia 2008, 09:20, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Rustnfast

www.facebook.com/rustnfast
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:19 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Taki Szwed, bardzo przyjemny czlowiek.
Mieszkal przez jakis czas w Polsce.
Kopalnia wiedzy i to nie takiej sztampy czerpanej z amerykanskich ksiazek o tuningu Garbusow i forow internetowych, ale tradycyjnej, orginalnej szwedzkiej szkoly myslenia.
W tym Garbie byl wtedy akurat silnik na bazie typ IV z glowicami Scat Split Port i wtryskiem, a do tego automatyczna skrzynia z Ogorka.
Ale wczesniej mial tam turbo, sprezarke mechaniczna a nawet oba te urzadzenia na raz.
Jak obejzszysz zdjecia jego innych samochodow, to zbudowal sam silnik z glowicami od Porsche 911 jeszcze w latach 70tych - zanim my przyszlismy na swiat. Jego pozniejsze konstrukcje byly jeszcze dziksze.
Jak dla mnie - BÓG Wink

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Kwietnia 2008, 09:27 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4528
Skąd: Marki / Warszawa




jest niesamowity Exclamation

"It is a 1967.
I bought it 1985.
1985 -1988 TIV 2520 cc watercooled and Wade SC.
1988-1990, TIV 2732 cc, NOS, Weber 48.
1990-1995 T1, 1985 cc, 911 heads, turbo, Motec FI
1995-1998, TIV 2732 cc Weber 48
1998-2002, TIV Autorotor SC DTA FI
2002-2002, TIV Autorotor SC and Turbo, DTA FI
2003-2005, TIV, 2732 cc only Turbo.
2005- do not for how long.....but currently the car is resting."

_________________
Rustnfast

www.facebook.com/rustnfast
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Odchudzanie garbusa
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group